צרכנות

כל מה שרציתם לדעת על פרגולות אלומיניום חשמליות

קרדיט תמונה FREEPIK

פרגולות אלומיניום חשמליות מהוות חלק ממשפחת פרגולות האלומיניום השונות שכן, הדבר העיקרי שמבדיל אותן מבין שאר הדגמים הנותרים, בין אם מדובר על כאלו התלויות על קיר הבית ובין אם כאלה העומדות על ארבע רגליים, הוא הקירוי שניתן להזיז באופן חשמלי, ובמילים אחרות – ניתנת לכם האפשרות להתאים את כמות החשיפה לקרני השמש בשטח המיועד בכל זמן שרק תרצו. יחד עם האמור, ניתן לומר באופן חד משמעי כי פרגולות אלומיניום חשמליות חוסמות את הגשם בצורה מוחלטת וכמו גם, לאור העובדה כי מים וחשמל לא מסתדרים – פרגולות אלומיניום חשמליות מכילות בתוכן מערכות ניקוז שתפקידן לנקז את הגשם כלפי חוץ מבלי לגרום אף נזק למערכות החשמליות שנמצאות בפרגולות. כמו כן, לפרגולה החשמלית שני סוגים נוספים, כאשר הראשונה היא פרגולה חשמלית המגיעה בליווי תריסים, בעוד כי השנייה תהיה פרגולה חשמלית סטנדרטית.

פרגולות אלומיניום חשמליות – שלבי ההתקנה

ניתן לומר כי התקנת פרגולות אלומיניום חשמליות היא התקנה זהה במיוחד להתקנתן של פרגולות אלומיניום רגילות. במטרה לעשות לכם סדר בבלאגן, ריכזנו עבורכם את שלבי ההתקנה לפי הסדר:
1. הזמנת הפרגולה מבעל מקצוע – תחילה, עליכם יהיה לפנות אל בעל מקצוע אמין ומנוסה באמצעות הודעה או שיחה טלפונית בה תפרטו על תנאי הגינה או לחילופין תנאי המרפסת שלכם, במטרה לגבש יחד את הכיוון האידיאלי עבור החלל העומד לרשותכם. לאחר מכן יגיע בעל המקצוע אל אותו חלל במטרה לבצע מדידות ולהבין את יתר תנאי השטח תוך שאילת שאלות מכווינות כדוגמת האם מדובר בעבודה המחייבת שימוש במנוף? האם קיימת גישה לשינוע החומרים? ועוד מספר שאלות שונות וכך למעשה, יוכל לגבש עבורכם הצעת מחיר עבור ההתקנה.
2. הכנת ההזמנה – לאחר שגיבשתם החלטה סביב הפרגולה אותה אתם מעוניינים להציב בחלל המרפסת או הגינה שלכם, כעת כל אשר נשאר לכם הוא לחכות. עם כן, אפשר לומר בצורה חד משמעית כי במרבית המקרים פרגולות אלומיניום מגיעות בפרק זמן קצר יחסית.
3. שלב ההתקנה – שלב ההתקנה של פרגולת אלומיניום חשמלית הוא שלב מעט מורכב ביחס לשאר פרגולות האלומיניום השונות ולכן, מדובר בתהליך הדורש פרק זמן ארוך יותר. כאשר אנו מדברים על התקנת פרגולות אלומיניום חשמליות, מדובר על תהליך שעשוי לקחת בין יום ליומיים, בהתאם לגודל הפרגולה ולמיקום המיועד. איש המקצוע אליו פניתם יגיע עם כל החלקים הרלוונטים בתיאום למידות שנלקחו מבעוד מועד, ירכיב את חלקיו יחד ומעל יתקין את קירוי התריסים.
4. חיבור הפרגולה למקור חשמל – בעת בה הפרגולה החשמלית שלכם תהיה מוכנה, כל אשר יישאר לכם לעשות יהיה להזמין איש מקצוע המתמחה בענף החשמל במטרה שיחבר את הפרגולה שלכם לחשמל הביתי.

Back to top button