מבזקיםתאונות עבודה

בן 30 התחשמל באתר בנייה ברמת גן, מצבו קשה

פועל, גבר כבן 30, נפצע לפני זמן קצר (שלישי) לאחר שהתחשמל במהלך עבודתו באתר בנייה ברחוב רננים ברמת גן. חובשים ופראמדיקים של מד"א ואיחוד הצלה העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים איכילוב בתל אביב, במצב קשה עם סימני התחשמלות.

חובשים בכירים רכובים על אופנועי מד"א חזקי פרקש ויענקי זיידה סיפרו: "הובילו אותנו אל הפועל ששכב מחוסר הכרה לאחר שהתחשמל במהלך עבודתו. הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם בשטח ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם במצב קשה ויציב."

חובשי הצלה אלי ביטון ושמוליק דושינסקי סיפרו: "כשהגענו למקום מצאנו פועל, גבר כבן 30 ששכב במקום ללא דופק וללא נשימה עם סימני התחשמלות. יחד עם הפראמדיקים ביצענו בו פעולות החייאה אשר כללו מתן שוקים חשמליים, ולאחר שחזר הדופק, הוא פונה כשהוא מורדם ומונשם להמשך טיפול רפואי בבית החולים איכילוב בתל אביב."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עקיבא קאופמן חובש בכיר באיחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה מסר: "לדברי הפועלים במקום הוא איבד את הכרתו לאחר שהתחשמל כשעבד על סולם. ביצענו בו פעולות החייאה תוך מתן שוק חשמלי מדפיברילטור של איחוד הצלה".

זאבי פישמן חובש נוסף של איחוד הצלה שהשתתף בפעולות ההחייאה מסר: "לאחר שלמרבה הנס חזר דופק ונשימה הוא פונה לבית החולים איכילוב במצב קשה".

שוטרים הגיעו לזירה וחוקרים את נסיבות התאונה, דיווח הועבר למשרד העבודה.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button