חדשות הארץמבזקים

פיגוע הדקירה בירושלים: אדם נדקר ונפצע בינוני, המחבל נורה

גבר כבן 40 נפצע לפני זמן קצר (שלישי) לאחר שנדקר בתוך אוטובוס, בשדרות גולדה מאיר, באזור צומת רמות בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א, צוות הצלה ואיחוד הצלה העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שערי צדק בעיר, במצב בינוני עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון.

המחבל שביצע את הפיגוע נורה ונוטרל על ידי עובר אורח שירה בו סמוך לזירת הפיגוע, כאשר מצבו של המחבל עדיין לא ידוע. כוחות משטרה גדולים הוזעקו למקום.

הפראמדיקים של מד"א איתי שמעונוב ונתנאל ליפשיץ סיפרו: "הפצוע שכב על המדרכה בסמוך לאוטובוס כשהוא בהכרה וסובל מפצעי דקירה מדממים בגופו. סיפרו לנו שהוא נדקר בתוך האוטובוס במהלך הנסיעה. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים וחבישות ופינינו אותו במהירות בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו יציב."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נפתלי סופר פארמדיק 'צוות הצלה' מוסיף: "בהגיענו למקום, נמצא גבר כבן 40 עם פצעי דקירה בצוואר וגב, הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני, שכללו חבישות וקיבועים והוא מפונה להמשך טיפול רפואי בביה"ח, כשמצבו מוגדר בינוני ויציב".

אליקים שישא חובש רפואת חירום שהגיע למקום תוך זמן קצר מוסיף: "מדובר בנוסע באוטובוס שנדקר על ידי מפגע שנוטרל במקום באמצעות ירי. לאחר טיפול ראשוני, הוא מפונה באמצעות אט"ן של מד"א להמשך טיפול רפואי, כשהוא במצב יציב".

מבית החולים שערי צדק מסרו עדכון על מצבו של הפצוע ואמרו: "ליחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק הגיע פצוע הדקירה מהפיגוע ברמות. הפצוע במצב בינוני עם מספר דקירות בפלג גוף עליון ולא נשקפת סכנה לחייו."

צילום: דוברות 'צוות הצלה'
שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים
שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים
שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים
שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button