מבזקיםפוליטי / מדיני

"לא מובן מאליו שקיבוץ של 40 משפחות בקצה הארץ מתחבר לתשתית מאוד מאוד מתקדמת"

שר התקשורת, יועז הנדל, חנך היום (רביעי) סיבים אופטיים בקיבוץ נערן שבמועצה האזורית בקעת הירדן. באירוע לקחו חלק ראש המועצה ומנהלי מחלקות במועצה, וכן נציגי החברה שפרסה, שי אסלן יו״ר ובעלים קבוצת טלראן המנכ״ל, אמנון ליטבק ולייזר קוברסקי מנהל פרויקט הבקעה.

שר התקשורת, יועז הנדל: "פה, בקיבוץ נערן, אני מרגיש גאווה גדולה. זה ממש לא מובן מאליו שקיבוץ של 40 משפחות בקצה הארץ מתחבר לתשתית מאוד מאוד מתקדמת. ברוב המדינות בעולם מחברים את המרכז רווי האוכלוסייה, לא ישובים קטנים עם 40 משפחות ללא כדאיות כלכלית. לי ולאנשי משרד התקשורת להגיע לכאן נותן המון רוח במפרשים, לראות דווקא את המקומות האלה מתחברים. את הציונות מתחברת למעשים."

"תודה לראש המועצה דוד אלחייני שדחף את הפרויקט. בקעת הירדן הייתה המועצה הראשונה שהבינה את האתגר, בזמנו זה נשמע דמיוני שבקעת הירדן תתחבר בזמן שערים גדולות במרכז הארץ עדיין לא התחברו. אבל זה קרה ובקצב מאוד גבוה. אנחנו מחזיקים בשיא הקצב המהיר בעולם, מגיעים לחיבור של 70% מ-2% לפני כשנתיים ובקעת הירדן בתוך המהפכה הזאת, וזו בעיניי תוצאה. לא רק מילים". הוסיף הנדל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש המועצה דוד אלחייני אמר: "אני מודה לשר חברי יועז, ששוב הגיע אלינו לבקעה לעקוב מקרוב אחר פרויקט התחברות היישובים לסיבים אופטיים. צעד זה הינו חשוב ביותר עבור תושבי הבקעה, עכשיו יהיה אפשר לעבוד מהבית, ולהצטרף לקידמה כמו מי שגר ברמת גן או כל מקום אחר בארץ".

צילום: דוברות מוא"ז בקעת הירדן
צילום: דוברות מוא"ז בקעת הירדן
צילום: דוברות מוא"ז בקעת הירדן

Back to top button