חדשות הארץמבזקים

המהומה ביו"ש: שוטרים מבצעים חסימות, בן גביר הגיע עם אוכל ומים למתיישבים

בשעות אלו פועלים שוטרים למניעת מעבר של אזרחים תמימים שנוסעים לשגרת יומם. במספר נקודות בבנימין הוקמו מחסומים ושוטרים לא מאפשרים מעבר לכל אדם שכתובת תעודת הזהות שלו אינה תואמת את היישוב.

ראש המועצה ישראל גנץ נמצא בשטח. לפני דקות אחדות הוא פנה באופן בהול ליועצת המשפטית לממשלה בדרישה להורות לשר הבטחון ולשר לבטחון הפנים להימנע מפעולות אלה. הוא ציין כי אם לא ייענה, יעתור לבג"ץ נגד הפעילות הפלילית מצד הכוחות.

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר עלה לקרקע באיזור ברקן ביוזמת תנועת נחלה המקימה יישובים בבנימין, בשומרון וביהודה, יחד עם אלפי משפחות ואנשים מרחבי הארץ שהגיעו לחזק את ההתיישבות ולתמוך בבניית היישובים. במהלך עלייתו לקרקע, נחשף ח"כ בן גביר למצוקת אנשי תנועת נחלה, מהם נמנע לקבל מים ואוכל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: עוצמה יהודית

ח"כ בן גביר ניצל את חסינותו הפרלמנטרית, העמיס בקבוקי מים ואוכל כדי להעביר לאנשי תנועת נחלה ומסר: "מנצל את חסינותי הפרלמנטרית, כדי להעמיס בקבוקי מים לנוער הנפלא שלנו שבונה ומיישב את הארץ. תפקידו של ח"כ הוא לדאוג לצרכים ההומניטריים של האוכלוסייה. זכות להשתתף בחיזוק ההתיישבות. המעשים שנחלה עושים הם מעשים אמיצים, כמו של החלוצים בקום המדינה".

ח"כ בן גביר הוסיף: "הניסיון של אנשי השמאל הקיצוני יאיר לפיד ובני גנץ להקים מדינה פלסטינית בפועל ולמנוע את הקמת היישובים על ידי תנועת נחלה הוא נסיון לפגוע בהתיישבות היהודית בארץ ישראל".

לדברי בן גביר: "בני גנץ חברו האהוב של הטרוריסט אבו מאזן, עובד איתו יד ביד ומקדם בפועל מדינה פלסטינית, גנץ מייצג את האינטרסים של הפלסטינים במקום לייצג את האינטרסים של מדינת ישראל".

צילום: ללא קרדיט
צילום: ללא קרדיט

Back to top button