מבזקיםפוליטי / מדיני

יו"ר סיעת הציונות הדתית הגיעה לצומת גוש עציון: "האירוע הזה משמח אותי"

יו"ר סיעת הציונות הדתית, חה"כ אורית סטרוק, הגיעה לפני זמן קצר (רביעי) לצומת גוש עציון, לאזור ההתכנסות בדרך לעליה לישוב חדש באזור.

יו"ר הסיעה אמרה עם הגעתה למקום כי "אנחנו כאן בצומת גוש עציון, האירוע הזה משמח אותי, כי עד עכשיו חששתי שבני גנץ לא יודע לנהל את המערכה על שטחי C. הוא כנראה לא מסוגל, אומנם הוא חתום על הסכם וקיבל התקנים מסויימים בשביל זה. אבל הוא לא יודע איך להילחם, עכשיו אני יודעת שהוא יודע להלחם. המחסומים שראינו, הכוחות המיוחדים שהביאו לפה, כל הערכות שיש כאן, משטרה, שב״כ, מגב- הכל, כדי להילחם שלא ישתלטו על שטחי C, מי לא ישתלט? היהודים! ליהודים אסור להשתלט. ברשות הפלסטינית לא צריכים להילחם, שיקחו את השטח – חופשי חופשי. אז חברים מי שחשב שבני גנץ זה מרכז, בני גנץ זה איש השמאל הכי מסוכן בממשלה הזו."

חה"כ אורית סטרוק הוסיפה כי "בני גנץ, השותף החדש של אלקין וסער, שולח את מיטב הכוחות לפעילות משולבת, מתואמת, ונחושה, כדי להבטיח שהשטח לא יתפס ע"י… אנשי נחלה. בושה! בואו להסביר לו שאתכם זה לא עובר! שא"י שלנו ועליה לא נוותר חברת הכנסת אורית סטרוק, ‏סטייל גוש קטיף. לישיבת הסדר בת"א הגיעו שוטרים ואיימו על התלמידים, שמי שיסע לשומרון יקבל תיק פלילי. בכבישי יו"ש אי אפשר ליסוע מרוב מחסומים. כל משאית עם חומרי בנין נבדקת שמא היא קשורה למבצע של תנועת "התיישבות נחלה"."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: מעיין שמחה ברבי
צילום: יצחק ווייס

Back to top button