חדשות חוץמבזקים

משלחת יתומי צה"ל נפגשו עם השגריר ארדן וערכו סיור במטה האו"ם בניו יורק

שגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן, אירח השבוע את משלחת יתומי צה"ל אשר הגיעו לטיול בר/בת מצווה בארצות הברית, מטעם ארגון אלמנות ויתומי צה"ל. זאת לאחר שאמש השתתף השגריר בארוחת ערב בו שיתפו וסיפרו הנערים והנערות כל אחד את סיפורם, ושוחחו עם השגריר על החיים בצל השכול.

במסגרת המשלחת שאורכה שלושה שבועות פגשו 21 הנערים והנערות את חברי הקהילה היהודית בניו יורק ושיתפו אותם בחוויותיהם ובסיפורם האישי כבנות ובנים למי שקיפחו את חייהם למען ביטחון המדינה, שיתוף שמטרתו לייצר חיבור עמוק וחשוב בין אזרחי מדינת ישראל ובין היהודים החיים בארה"ב.

היום (שישי), סיירו חברי המשלחת במטה האו"ם בניו יורק בהדרכתו של השגריר ארדן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השגריר ארדן פגש את הנערות והנערים לשיחה אישית מרגשת, סייר איתם באו״ם ותיאר את פעילותו להגן על ישראל מפני היוזמות האנטי ישראליות ועל אתגרי ישראל בזירה הבינלאומית.

בתום הסיור אמר השגריר ארדן: "המפגש אתכם מרגש אותי מאד וממלא אותי כוח להיאבק באו״ם על צדקתנו. התפעלתי מהידע שלכם, מהנחישות, מהאהבה למדינה ומהדאגה לעתידה ואחרי המפגש אתכם אני ממשיך עם נחישות רבה עוד יותר להילחם על האמת שלנו כאן באו״ם".

בין המשתתפים במשלחת, אחמד חיר א-דין, בנו של סא"ל מחמוד חיר א-דין ז"ל שנהרג בפעילות מבצעית חשאית בלב רצועת עזה ורק לאחרונה הותר שמו לפרסום. חיר א-דין סיפר על חוויותיו במשלחת: "אני נהנה מאוד, ושמח על זה שהמדינה תורמת ליתומים ונותנת להם מה שצריך כדי שירגישו טוב. אני חווה מלא חוויות ועושה דברים חדשים שאף פעם לא עשיתי. תודה לארגון אלמנות ויתומי צה״ל הנדיב והיפה הזה והשותפים שתרמו".

יו"ר ארגון אלמנות ויתומי צה״ל תמי שלח: "טיול בר/בת המצווה שאנו מקיימים נועד לחשוף את יתומי צה״ל לחוויות שונות, להעצים אותם ולספק להם חוויה מרגשת ומאתגרת. אנו גאים ביתומים החזקים והמקסימים, שמחים על יכולתנו להיות המעטפת הרחבה והחשובה שמגיעה להם ומודים לשגריר ארדן על האירוח באו"ם".

צילום: ארגון אלמנות ויתומי צה״ל

Back to top button