מבזקיםמשפטי/פלילי

הותרו לפרסום שמות האב ובתו שגופותיהם נמצאו בדירה בבית שמש

הבוקר (שבת) בסביבות השעה 11:00 אותרו בדירה ברחוב אורטל בבית שמש גופותיהם של אלכסנדר סבנוק בן 43 ובתו ליאנה סבנוק בת 21 כשהם על סימני דקירה על גופם וללא סימני חיים.

השניים נמצאו על ידי אחיה של הצעירה בן ה-17 שנשלח על ידי האם לאחר שלא הצליחה להשיג את בתה בטלפון, אשר הזעיק למקום את כוחות הצלה. צוות מד"א שהגיע לזירת האירוע ביצע בדיקות רפואיות בשניים שנמצאו בחדרים נפרדים ונאלץ לקבוע את מותם.

פראמדיק רכוב על אופנוע מד"א אושרי אדרי סיפר: "כשנכנסו לדירה ראינו את הגבר והאישה מחוסרי הכרה עם פציעות חודרות ומדממות בגופם. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הם היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

למקום הגיעו כוחות גדולים של משטרה ובהם חוקרי הזיהוי הפלילי שהחלו באיסוף ממצאים בזירה ובחקירת הנסיבות.

על פי החשד האב שהיה נגדו צו הרחקה מבני המשפחה הגיע אל דירת גרושתו שם מצא את ליאנה לבדה ודקר אותה למוות, לאחר מכן שם קץ לחייו. בדירה נמצאו סכינים שעל פי החשד שימשו אותו לביצוע הרצח.

לרה צינמן, יו"ר ארגון משפחות נרצחים ונרצחות אמרה בתגובה לרצח כי "אין משמעות לצווי הרחקה. אין שום פיקוח על הגברים האלימים ביותר, ולכן הם מגיעים בקלות למקום הימצאות בני משפחתם ומממשים את איומיהם. פעם אחר פעם".

"על המדינה לפעול לאלתר להצלת חיים. בכנסת ה-24 הצליחו להעביר בקריאה ראשונה הצעת חוק לפיקוח אלקטרוני על צווי הגנה, אך בשל התנגדות האופוזיציה נמנעה העברה בקריאה שניה ושלישית. אנחנו קוראים למשרדי הממשלה והמחוקקים להתכנס לדיון דחוף להשלמת החוק שיציל את חיי הנשים וילדיהם", הוסיפה צינמן והביעה צער עמוק על אובדן חייה של ליאנה סבנוק היום בבית שמש.

אלכסנדר סבנוק וליאנה סבנוק ז"ל
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
קצין אג"מ תחנת בית שמש, רפ"ק קובי תומר. צילום: דוברות המשטרה
פעילות המשטרה בזירת האירוע. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button