מבזקיםפוליטי / מדיני

השר עיסאווי פריג' יטוס מחר לביקור רשמי במרוקו

השר עיסאווי פריג' ייצא מחר (ראשון) לביקור רשמי במרוקו, במהלכו ייפגש עם בכירים בממשל המרוקאי.

השר פריג' הוא השר הישראלי הראשון מאז חידוש היחסים הרשמיים, שיבקר בעיר אסואירה, שמורשתה מהווה השראה לחיים משותפים בין יהודים, מוסלמים ונוצרים. השר פריג' יהיה אורחו בעיר של אנדרה אזולאי, יועצו הבכיר של מלך מרוקו.

יחד עם השר המרוקאי להשכלה גבוהה וצעירים עבדלטיף מיראויי, יפעל השר פריג' לקידום חלוקת מלגות לטובת חילופי סטודנטים בין ישראל למרוקו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השר פריג' יבקר במרוקו יחד עם משלחת של עיתונאיות מישראל ומהאזור. העיתונאיות, ערביות ויהודיות, הן חברות ב-"פורום העיתונאיות האזורי", שהוקם על ידי המשרד לשיתוף פעולה אזורי ולשכת העיתונות הממשלתית. מטרתו לקדם שיח בין נשות תקשורת מהאזור וקידום יעדים משותפים בתחום שוויון מגדרי וחיזוק הקול הנשי בכלי התקשורת באזור. משלחת העיתונאיות תקיים גם היא שורת פגישות עם גורמי ממשל ועם עיתונאיות ואנשי ונשות תקשורת מרוקאים.

השר עיסאווי פריג' מסר: "אני שמח לבקר בממלכת מרוקו, מדינה שאיננה רק ידידת אמת של ישראל, אלא מגדלור של חיים משותפים של בני עמים ודתות שונות. אני מגיע למרוקו כדי לפעול יחד לקידום מיזמים משותפים בתחומי התקשורת, החינוך והתרבות, בין שתי המדינות שלרבים מאזרחיהן תרבות ושפה משותפת".

צילום: pixabay

Back to top button