מבזקיםצבא וביטחון

חשד לניסיון פיגוע דקירה בצומת תפוח, המחבל נוטרל

מחבל הגיע לפני זמן קצר (ראשון) לצומת תפוח כשהוא חמוש בסכין וניסה לדקור לוחם צה"ל שהיה במקום. הלוחם פתח לעברו בנוהל מעצר חשוד שכלל ירי באוויר. המחבל נוטרל ואין נפגעים לכוחותינו.

מדובר צה"ל נמסר: "התקבל דיווח לפני זמן קצר על ניסיון פיגוע דקירה בצומת תפוח שבמרחב החטיבה המרחבית שומרון. מחבל מנוטרל בנקודה. לוחם צה"ל שהיה בפעילות אבטחה שגרתית זיהה לפני זמן קצר מחבל חמוש בסכין שהתקרב לעברו. הלוחם פתח בנוהל מעצר חשוד שכלל ירי לאוויר, שלאחריו המחבל עצר. המחבל נעצר והועבר להמשך חקירת כוחות הביטחון. אין נפגעים לכוחותינו."

הסכין שנתפסה. צילום: דובר צה"ל

ראש מועצת שומרון יוסי דגן ברך את אלוף משנה רועי צויג מח"ט שומרון על הפעולה המהירה של החייל, ועל נטרול המחבל בניסיון הפיגוע בצומת תפוח לפני זמן קצר. דגן אמר כי "עם ישראל כולו מצדיע ללוחם צה"ל ולכל לוחמי חטיבת שומרון, על עמידתם על בטחון ישראל ועם ישראל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנוסף, תקף דגן את הממשלה ואמר: "שוחחתי עם מח"ט שומרון, הגבורה של החייל בצומת תפוח ממחישה את אוזלת היד ואת ההססנות של הממשלה, ממשלה שמעלה מהאוב את המחבל אבו מאזן, אשר מסית, מממן ומשלח את רוב פיגועי הטרור, היא ממשלה שמזמינה עוד פיגועים ומערערת את תחושת הביטחון ופוגעת בהרתעה. אני קורא לממשלה להתעשת וללמוד מחיילי צה"ל כיצד להילחם בטרור, העם יחליף את הממשלה הזו, הממשלה הזו מגמגמת ומזמינה מוטיבציה שוב ושוב לפגע בנו".

לוחמי צה״ל עצרו חשוד נוסף בפיגוע הדקירה בגיתי אבישרבמסגרת ...
ארכיון. צילום: דובר צה"ל

Back to top button