צרכנות

לפני מעבר? תיזהרו מעקיצות של חברות ניקיון

קרדיט תמונה: FREEPIK

אתם ניצבים בפני מעבר לדירה חדשה ומחפשים חברת ניקיון מקצועית ומומלצת לניקוי הדירה החדשה? בדיוק סיימתם שיפוץ כללי של הדירה ואתם נערכים לקראת חזרה לדירתכם? ככל שמי מהחלופות הללו מתכתבות עם מצבכם, כנראה שזהו בדיוק המקום עבורכם. מציאת שירותי ניקיון יסודיים ומקצועיים עבור מעונכם החדש הוא לא עניין של מה בכך – מדובר במהלך שטומן בחובו השלכות רבות ביחס לטיב כניסתם למעונכם החדש, כאשר המטרה היא לאפשר כניסה חלקה ומוצלחת ככל האפשר.

מה כלול בשירותי הניקיון שמעניקה חברת ניקיון מקצועית? ממה צריך להיזהר בעת בחירה בשירותיה של חברת ניקיון מקצועית וכיצד מומלץ להתנהל? כיצד רצוי לבחור חברת ניקיון מקצועית לניקוי ביתכם החדש? על כך יפורט במאמר הבא.

שירותי ניקיון דירה מקצועיים ויסודיים – מה כלול בכך?

ככלל, חברת ניקיון מקצועית ערוכה להתמודדות עם משימות ניקיון מורכבות, לרבות משימות ניקיון הנובעות בגין מעבר דירה, כניסה לדירה חדשה מהקבלן, כניסה לדירה לאחר ביצוע שיפוץ מקיף וכדומה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על מנת להעניק שירות ניקיון יסודי ומוקפד, שירותי ניקיון מקצועיים כוללים שימוש בכלים ומכשירים מיוחדים לניקוי, כגון: מכונת פוליש, שואב אבק וצינורות מים, חומרי ניקוי חזקים במיוחד שלא תמיד ניתן למצאם בכל חנות וכדומה. בנוסף, עבודת הניקיון המקצועית של החברה נעשית על ידי צוות עובדים, במהלך יום אחד, לפי המשימות שהוגדרו מראש ולא לפי שעות.

במרבית המקרים, ניקיון יסודי של דירה חדשה ו/או דירה שלאחר שיפוץ בידי חברת ניקיון מקצועית, כולל שאיבת אבק יסודית בכל חללי הדירה, ניקוי של ארונות המטבח והכיור, ניקיון דלתות, משקופים, תריסים, חלונות ופאנלים, ניקוי חדרי רחצה ושירותים לרבות כלים סניטריים, ניקוי שקעים ומתגים חשמליים, ניקוי גופי התאורה הקיימים בנכס, ניקוי חיפויי קרמיקה, שטיפת הרצפה ולבסוף שימוש במכונת פוליש לרצפות (פוליש וקס או הברקה קריסטלית).

עקיצות של חברות ניקיון מקצועיות – ממה צריך להיזהר?

כאמור, מעבר לדירה חדשה או חזרה לדירה לאחר ביצוע שיפוץ הם מצבים המזמנים צורך בניקיון יסודי ומקיף של הדירה, כאשר החלופה האטרקטיבית והנפוצה בהקשר היא פנייה לחברת ניקיון מקצועית המעניקה שירותי ניקיון יסודיים. עם זאת, לנוכח העובדה שבישראל לא צריך רישיון על מנת לעסוק בתחום של שירותי ניקיון, התחום עשוי לזמן בעלי מקצוע רבים, המאופיינים ברמת ביצוע ואיכות עבודה שונה.

לפיכך, ישנם מספר דברים שמומלץ לתת עליהם את הדעת טרם בחירתם והתקשרותכם עם חברת ניקיון מקצועית, לרבות ווידוא התעריף הסופי שהחברה מציעה בעבור שירותי הניקיון, ווידוא כלל משימות הניקיון אשר נכללות בהצעת המחיר שניתנה בידי חברת הניקיון ועמידה על הסכם התקשרות מפורט ובכתב, הימנעות ממשימות ניקיון מורכבות יותר בהקשר לריצוף ובמקביל ווידוא הבנתכם המלאה בנוגע לסוג המרצפות הקיים בביתכם וסוג הניקיון המתאים לו, בחינת חומרי הניקוי ומכשירי הניקוי בהם החברה מבצעת שימוש בעת מתן השירות על מנת למנוע גרימת נזק לדירתכם וכדומה.

בתוך כך, מומלץ שלא לפנות לחיפוש חברות ניקיון בדוחק של זמן, מה שיאפשר לכם לבצע השוואת מחירים וסקר שוק בין חברות שונות בתחום הניקיון, כמו גם מומלץ לדרוש מבעל המקצוע להגיע לביתכם על מנת שיוכל לבצע סקירה מקיפה של המצב הכללי של הדירה, הן מבחינת לכלוך והן מבחינת כמות הריהוט הקיימת בדירה, ולבקש ממנו הצעת מחיר מעוגנת בכתב ומפורטת ככל האפשר. במידה ובעל המקצוע לא יכול להגיע לביתכם חשוב להעביר לו את התמונה המלאה והמדויקת ביותר ביחס למצב הדירה כדי להימנע מהפתעות ותוספות במחיר.

בנוסף, טרם בחירתכם בחברת ניקיון מקצועית, רצוי לוודא מה סוג הריצוף אשר קיים בדירתכם ולבחון מהו הטיפול ואופן הניקוי המתאים עבורו. כך תוכלו להימנע מלהתפתות להצעות מיותרות, לחסוך בהוצאות הכרוכות בביצוע תוספות כמו פוליש מסוגים שונים או הברקה קריסטלית, וכמובן – למנוע נזק שעשוי להיגרם לריצוף הקיים בדירתכם בגין שירותי ניקוי שאינם מתאימים לסוג הרצפה.

בכל הנוגע לחומרי ומכשירי הניקוי בהם מבוצע שימוש בעת ביצוע עבודת הניקיון, חשוב לוודא כי חומרים אלו אינם כוללים מינון גבוה מדי של חומצה, שעשויה לגרום לנזק רב לריצוף בדירה ולחיפויי הקירות, כמו גם לוודא שימוש מבוקר במים (בעזרת אקדחי מים וצינורות מים) במהלך ביצוע עבודת הניקיון כדי למנוע נזק לקירות הבית. כמו כן, ישנן חברות המעניקות בונוס, כתמריץ ללקוחות פוטנציאליים להתקשר עימם, לעיתים על ידי מתן הדברה נגד מזיקים בחינם ולעיתים על ידי מתן חומרי ניקוי ייחודיים בחינם למי שרכש את שירותיהן. אולם כדי להבטיח את האפקטיביות של ההדברה כנגד מזיקים ולהבטיח את ביצועה התקין, יש לוודא כי בעלי המקצוע מטעם חברות אלו אכן מחזיקים ברישיון הדברה, כנדרש בחוק.

איך לבחור חברת ניקיון מקצועית?

הבחירה בחברת ניקיון מקצועית, שתעניק לנו שירותי ניקיון סדירים ואמינים, תלויה בבחינתם של מספר היבטים, לרבות המלצות על חברת הניקיון (הן המלצות מפי מכרים והן המלצות המופיעות באינטרנט), הגדרת סוג הניקיון שאתם חפצים בו ולאחר מכן חיפוש חברת ניקיון מקצועית בהתאם לצרכים הספציפיים שלכם, בחינת מידת הזמינות של החברה, משך העבודה של עובדי הניקיון בפועל, מידת הגמישות שמגלה החברה מבחינת שעות העבודה וקבלת פרטיו של איש קשר מטעם חברת הניקיון, בחינת כלי וחומרי הניקוי בהם מבוצע שימוש כחלק משירותי הניקיון שמציעה החברה, בחינת סבירות התעריפים שמציעה החברה עבור שירותי הניקיון וכדומה.

אם אתם ניצבים לקראת מעבר דירה ומחפשים אחר שירותי ניקיון יסודיים ומקצועיים עבור הדירה החדשה שלכם, הסירו דאגה מליבכם – הגעתם למקום הנכון. עם הפיקוח שלנו תקבלו את שירות הניקוי היסודי, המקצועי וההגון ביותר, שיוביל לכניסתכם החלקה לדירה החדשה.

Back to top button