בריאותמבזקים

כללית: שירות דיגום לאבחון אבעבועות הקוף נפתח בתל אביב

שירות דיגום לאבחון אבעבועות הקוף נפתח היום (רביעי) בתל אביב. הבדיקה מתאפשרת עם הפניית רופא ובתאום מראש. בהמשך יפתחו נקודות נוספות במרפאות מרכזיות ברחבי הארץ.

לדברי ד"ר דורון נצר, ראש אגף הרפואה בחטיבת הקהילה בכללית "נערכנו לביצוע בדיקות דיגום לאבעבועות הקוף בכל רחבי הארץ עם תגבור באיזור תל אביב , בה רואים תחלואה גבוהה יותר בייחס לאזורים אחרים. נמשיך לעבוד בתאום עם משרד הבריאות עבור המטופלים ולהוביל את נושא הבדיקות ובהמשך החיסונים".

ד״ר רועי צוקר, מומחה למחלות זיהומיות ומנהל תחום רפואת להט״ב בכללית מוסיף "כללית ערוכה לתת מענה ללקוחותיה בכל רחבי הארץ עם הרגישות הנדרשת בעת הזו עבור האוכלוסייה שבסיכון. כחלק מכך הוכשרו רופאי עור במערך האונליין של כללית, אשר יתנו מענה נוסף לצורך בדיקה והחלטה על דיגום. המטופלים יוכלו לשלוח צילום של הנגעים ולקבל מענה מקצועי והפניה לבדיקה בעת הצורך. כעת אנו ממקדים מאמצים בנקיטת פעולות מניעה שמבוססות על איבחון מהיר, הוראות בידוד עבור אלה שנדבקו ומתן חיסון אוכלוסיות בסיכון כטיפול מונע".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

למטופלים עם ממצאים הכוללים שלפוחיות חדשות, פריחה, הגדלת בלוטות לימפה ואלה הנמצאים בסיכון להדבקה – מומלץ להתייעץ עם רופא.ה משפחה או לפנות שירות רופאי עור און ליין. לביצוע בדיקת אבחון נדרשת הפנית רופא – ניתן לזמן תור במוקד השירות 2700*.

אילוסטרציה. צילום: חדשות מבזק לייב

Back to top button