מבזקיםפוליטי / מדיני

"דבריו של סעדה היו צריכים לזעזע לא רק את ראשי מערכת אכיפת החוק, אלא גם את ארגוני הנשים"

בעקבות דבריו של סגן מפקד מח"ש היוצא, עו"ד משה סעדה השבוע בריאיון שערך עם העיתונאי עמית סגל, ולפיהם מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך לשעבר הפעיל לחצים כבדים על מח"ש ומנע הגשת כתב אישום כנגד ניצב בדימוס רוני ריטמן, פנתה הבוקר (חמישי) עו"ד רחלי צינקין ממפלגת הציונות הדתית ליועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה ולפרקליט המדינה, עמית איסמן, בבקשה לבחון מחדש את מסקנות החקירה.

בפנייתה כותבת עו"ד צינקין כי "עדותו של משה סעדה על דרך קבלת ההחלטה בענין ריטמן מעלה תהיות רבות על נאותות המלצת מח"ש לפרקליטות וליועמ"ש, ועולה השאלה האם הראיות אשר עמדו בפני מח"ש נשקלו ללא משוא פנים ובאופן מקצועי ואובייקטיבי. על פני הדברים – התשובה שלילית."

עוד כותבת צינקין בפנייתה כי "נוכח חומרת הדברים אשר עלו בראיון הטלוויזיוני וההשלכות הישירות הן על השוטרת המתלוננת והן על התרבות האירגונית במשטרת ישראל, אשר השתנתה לרעה בעקבות פרשת ריטמן, מבוקש לבחון מחדש את הראיות אשר עמדו בפני חוקרי מח"ש, ללא פניות וללא משוא פנים, ולקבל החלטה נקיה ועניינית האם להגיש נגדו כתב אישום."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עו"ד רחלי צינקין: "דבריו של סעדה היו צריכים לזעזע לא רק את ראשי מערכת אכיפת החוק, אלא גם את ארגוני הנשים ואת נשות הציבור הנלחמות למען סביבת עבודה מוגנת לנשים וכעת בוחרות לשתוק במקום לגבות אישה שזועקת כבר שנים כי הוטרדה מינית ע"י ריטמן. קשה להבין את מירב מיכאלי, זהבה גלאון וחברותיהן ששנאת נתניהו הביאה אותן לשפל כ"כ נמוך עד כדי התעלמות מראיות ברורות לעבירות מין במקום עבודה האמון בדיוק על בדיקת עבירות מעין אלו. הכל למען מטרה אחת."

אילוסטרציה. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button