חדשות הארץמבזקים

תושבי רמלה זועמים על דו"ח המבקר: "האם אנו שקופים וחיינו הם נתון שאפשר להתעלם ממנו?"

לאחר פירסום דו"ח שומר החומות של מבקר המדינה אמש, פנו הבוקר (חמישי) מנהלת שכונת עמישב ברמלה ותושבים נוספים בעיר במכתב חריף למבקר המדינה מר מתניהו אנגלמן.

במכתב הם מוחים על ההתעלמות של הדו"ח מרמלה: "נדהמנו לגלות שהעיר רמלה לא הוזכרה סביב דוח השיטור כלל. מסיבה שאינה מובנה לנו לא הוצגו שום נתונים או אירועים חמורים שהתחללו בעיר במהלך חודש מאי אשתקד."

במכתב הם מרחיבים על כ-140 מקרים חמורים שהתחוללו הרחק מעיני התקשורת, בהם אירועי ירי, מטעני צינור, בקבוקי תבערה, יידוי אבנים הצתות ועוד. הם מזכירים את הריגתו של דסטאו ביסט ז"ל שנדרס בפראות על פי החשד על ידי שני פורעים ערבים רוכבי אופניים חשמליים בשלהי הפרעות, ועדיין לא פוענח.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במכתב מוזכרים גם אירועים חמורים נוספים שהתחוללו במהלך השנה האחרונה לאחר תום הפרעות כדי ללמד שהבעיה טרם נפתרה. בנוסף הטיפול הכושל של מערכת המשפט בהגשת כתבי האישום.

"את מה שראינו לנגד עינינו ואת מה ששמעו ילדינו – לא יהיה ניתן למחוק מההיסטוריה. עשרות פורעים ערבים רעולי פנים שמשתוללים ברחובות וצועקים 'אל אקצא' תוך כיד ביצוע פוגרום בעיר ערב אחרי ערב לא ישכח לעולם!" כתבו במכתב למבקר המדינה והוסיפו: "כיצד מבקר המדינה שכח מרמלה האם אנו שקופים וחיינו הם נתון שאפשר להתעלם ממנו?"

לסיום פנו התושבים וביקשו מהמבקר להגיע לרמלה, לשמוע את התושבים לבחון את המקרים ודורשים תיקון לדו"ח.

מכתב למבקר המדינה
אילוסטרציה. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button