מבזקיםמשפטי/פלילי

בפעם הרביעית השבוע: נתפסו עשרות כוורות זיקוקין שעשו דרכן למזרח ירושלים

לאחר שבמהלך השבוע נתפסו בשלושה מקרים שונים למעלה מ-100 כוורות זיקוקין בעת שהיו בדרכן למזרח ירושלים, הצליחו שוב בלשי תחנת מוריה לסכל הברחתן של עשרות כוורות נוספות היום שאותרו על ידם ברכב בכביש המנהרות בדרום העיר ירושלים.

בפעילות שערכו הבלשים, נעצר הרכב בו נהג תושב בית לחם בשנות ה-20 לחייו. לאחר עצירתו, ערכו הבלשים חיפוש ברכב ואיתרו 48 כוורות זיקוקין שעפ״י החשד היו בדרכן לשכונות מזרח העיר ויועדו לשימוש בסוף השבוע הקרוב. החשוד שנעצר, הועבר לחקירה בתחנת המשטרה מוריה וכוורות הזיקוקין נתפסו על ידי הבלשים וחבלן מחוז ירושלים.

תפיסה זאת של כוורות מצטרפת לשלושה מקרים נוספים השבוע במסגרת פעילויות בלשי תחנת מוריה ומעצרם של מספר חשודים בגין כך.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כך למשל, ביום שני השבוע בשעות הצהריים המאוחרות, איתרו הבלשים סמוך למחסום המנהרות רכב בו תושב חברון בשנות ה-30 לחייו ובחיפוש ברכבו אותרו 48 כוורות זיקוקין. חשוד זה נעצר והועבר לחקירה והפריטים נתפסו על ידי המשטרה. מעצרו של חשוד זה הוארך עד לתאריך 29.7.

בתוך כך, נמשכת היערכות ופעילות שוטרי מחוז ירושלים שהחלה בשבועות האחרונים לקראת פרסום תוצאות בחינות התאוג'יהי בסופ״ש הקרוב בקרב תושבי מזרח ירושלים מתוך כוונה לאתר, למנוע ולעצור את אלו שיבחרו לסכן את הציבור על ידי שיגור זיקוקין מסוכנים, מעשה המסכן באופן ממשי את הנמצאים בקרבתם, לרבות אזרחים תמימים.

משטרת ישראל ממשיכה גם בימים אלו ופועלת בכל האמצעים והכלים העומדים לרשותה על מנת למצות את הדין עם אותם פורעי חוק שיבחרו לסכן את חייהם ואת שלום הציבור ורכושו.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button