חדשות הארץמבזקים

שוב הסתיימה פגישת המורים והאוצר ללא התקדמות: "מחסלים את מערכת החינוך"

פגישתם של נציגי הסתדרות המורים ונציגי משרד האוצר הסתיימה היום (חמישי) ללא בשורה. לפי שעה, אין התקדמות במשא ומתן כלל והפערים בין ההצעות של הצדדים גדול מדי.

מהסתדרות המורים נמסר כי "הפגישה עם פקידי האוצר הסתיימה שוב ללא שום התקדמות. מצער לראות כיצד פקידי האוצר ממשיכים לגרור רגליים ולבזבז זמן בפגישות סרק ובכך למנוע את פתיחת שנת הלימודים ולפגוע בתלמידים, בהורים ובמשק. האוצר מתעקש לבייש ולהשפיל את עובדות ועובדי ההוראה. לדוגמא: הרצון לתת לרוב עובדי ההוראה תוספת של 300 ש"ח, זאת לאחר 3 שנים ללא הסכם שכר, ובאותה נשימה להפחית את התשלום לוותק ל-50 ש"ח בשנה לרוב המורים (במקום התוספת שנהוגה כעת)."

"זוהי הצעה מבישה, שלא קיימת באף הסכם במשק, והתנהלות מבישה של פקידים שמובילים את המדינה לכאוס ומחסלים את מערכת החינוך. בשביל תוספת של 300 ש"ח בחודש בברוטו אף עובד הוראה לא ישאר במערכת והנטישה תמשיך בקצב מוגבר. במקום לתת תוספות שכר הוגנות כדי לשמר את עובדי ההוראה הקיימים, האוצר מבקש לפגוע בהם ואנו לא ניתן לזה לקרות. אנו קוראים שוב לראש הממשלה, יאיר לפיד, להכנס לעובי הקורה ולקחת פיקוד על המשבר שמאיים למוטט את מערכת החינוך". הוסיפו המורים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אילוסטרציה. צילום: חדשות מבזק לייב

Back to top button