חדשות הארץמבזקים

המאבק ביוקר המחיה: עשרות הגיעו לצהלה ומפגינים מול ביתו של מנכ"ל דיפלומט

עשרות רבות של מפגינים החלו במחאה לפני זמן קצר (שישי) מול ביתו של מנכ"ל דיפלומט נועם וימן בשכונת צהלה בתל אביב. זאת במטרה למחות על יוקר המחיה ובדרישה למנוע את המשך העלאות המחירים.

בהסתדרות אומרים כי מדובר בהפגנה שהיא סנונית ראשונה של יציאה לשטח וקריאת השכמה לחברות המזון והשיווק שהציבור התעורר ואינו מוכן לשלם יותר את מחיר החזירות. בהפגנה משתתפים נציגי ההסתדרות, פעילים ואזרחים מן השורה.

הפעילים קוראים להתערבות אישית של הבכירים, ומניפים שלטים שעליהם נכתב בין היתר "מפסיקים להיות פראיירים – קונים חכם ונלחמים בעושק המחיה", "אני לא פראייר, ואני לא פראיירית" וכן "דיפלומט, שסטוביץ, קימברלי-קלארק – נגמרה החגיגה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ההפגנה מגיעה כחלק מהמהלך חסר הפשרות של ההסתדרות, לטענתם, להפחית את יוקר המחיה ולבלום את גל ההתייקרויות במשק. במסגרת הפעולות הודיעה ההסתדרות השבוע על חרם צרכנים על חברות הענק שהוזכרו לעיל, חשפה את המותגים שהעלו מחירים ושלחה פניות לראשי החברות במשק להקפיא עליות מחירים. ועדה מיוחדת שהוקמה בראשות יו"ר ההסתדרות קיימה פגישת היערכות לקראת צעדים עתידיים.

במקביל נמשך קמפיין ההסתדרות בכל רחבי הארץ שכולל פריסה של שלטי חוצות, הפצת חומרי הסברה ומודעות בעיתונות. למעלה ממיליון נהגים נחשפו לקמפיין דרך אפליקציית ווייז.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "הישראלים גמרו להיות פראיירים והם לא מוכנים לעמוד מנגד. נגיע לכל מקום, ונפעל מול כל מי שלוקח חלק בטירוף המחירים במדינת ישראל. אנחנו כאן כדי לומר – די לעושק. זה בידיים של החברות ובכיריהן לעצור את גל ההתייקרויות ולהחזיר את השפיות למדינה ולכלכלה".

צילום: דוברות ההסתדרות
צילום: דוברות ההסתדרות
צילום: דוברות ההסתדרות
צילום: דוברות ההסתדרות

Back to top button