חדשות הארץמבזקים

החיפושים בכינרת: מפכ"ל המשטרה הגיע לחפ"ק ודיבר עם משפחת הנעדר

המפכ"ל, רב ניצב יעקב שבתאי הגיע הבוקר (שישי) לחפ"ק של משטרת ישראל בעין גב שעל חופי הכנרת, המרכז את מאמצי החיפוש אחר ראיד מחאמיד תושב אם אל פחם, נפגש עם בני משפחתו, ועמד מקרוב אחר מאמצי החיפוש.

משטרת ישראל פועלת מזה כשבוע בחיפושים קדחתניים אחר ראיד מחאמיד שנעדר בכנרת. מאז התקבל הדיווח על היעדרותו, פועלת המשטרה בתווך הימי, היבשתי והאווירי בסיוע של מאות שוטרים, מתנדבים וצוללנים, של המשטרה, כוחות זרוע הים, אופנועי ים וסירות השיטור הימי, מסוקי המשטרה, רחפנים וכלים טכנולוגיים בכדי לאתר את הנעדר.

המפכ"ל, רב ניצב יעקב שבתאי קיבל סקירה מלאה מסגן מפקד מחוז צפון, תת ניצב שוקי תחאוכה, מפקד מרחב כנרת, נצ"מ אבי דניאלי ויתר הכוחות, ובנוסף סייר המפכ"ל על גבי סירת שיטור ימי במרחב הימי בו מתרכזים מאמצי החיפוש.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במאמצי החיפוש נוטלים חלק כוחות זרוע הים. הכוחות סורקים את ימת הכנרת במגוון אמצעים מותאמים ומתקדמים בניהם הסונאר ומשקיעים מאמצים רבים למציאתו של הנעדר. המפכ"ל נפגש במקום עם בני משפחתו של ראיד, חיזק את ידם ופירט להם אודות מאמצי החיפוש של משטרת ישראל.

המפכ"ל, רב ניצב יעקב שבתאי לבני משפחתו של ראיד: "משטרת ישראל תמשיך לפעול לאיתורו של ראיד עם כל היכולות והאמצעים שלנו עד שנביא לאיתורו. זו משימה בסדר העדיפות הגבוה ביותר שלנו ואנו לא חוסכים בשום אמצעי וכוח. במאמצי החיפוש לוקחים חלק כוחות רבים וישנו שיתוף פעולה מלא עם כל הגורמים. אנו איתכם יד ביד, מחזקים אתכם והמסר שלנו אליכם הוא שלא נרפה עד שנמצא את ראיד."

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button