חדשות הארץמבזקים

עומר אצילי מגיב לסערה: "יותר משנתיים עברו ואין יום שעובר מבלי שאני מתחרט"

הכדורגלן המצליח המשחק במכבי חיפה, עומר אצילי, התייחס היום (שישי) לראשונה מאז חזרה לעורר סערה תקשורתית גדולה, לפרשת הקטינות איתם קיימו יחסים לפני מספר שנים.

בפתח דבריו התייחס אצילי לחרטה אותה הוא חש מאז המקרה: "אחרי שבוע מלא רגשות, יום הולדת, ברכות, ניצחון ענק ביוון, והכתבות שהחזירו אותנו שנתיים אחורה. יותר משנתיים עברו ואין יום שעובר מבלי שאני מתחרט, מצטער, לוקח אחריות מלאה ומתנצל שוב בפני כולם על המעשים שלי. לא כך צריך לנהוג אדם שמשפיע על צעירים. מעל שנתיים שאני עושה הכל לכוון את החיים האישיים שלי ואת הקריירה למקומות חיוביים, עזרה ומעורבות בקהילה וכמובן עושה הכל כדי לשמור על הבית שלי. אני לא קורבן והאחריות היא שלי ואני לא מנסה לקבל אהדה, אבל חשוב לי להתייחס בכנות לכתבות ששודרו ביומיים האחרונים ועיוותו לא אחת את המציאות."

בנוסף, התייחס אצילי להאשמה שהוא ודור מיכה השתמשו בסמים: "מעולם לא התקרבתי לסמים ! ומעולם לא הצעתי למישהו משהו שאני לא מכיר ולא אכיר. חלק גדול מההודעות שהוצגו לא היו אותנטיות ונכונות. אבל שוב, אני זה שטעיתי ואני מתחרט ומתנצל על הכל, למדתי את הלקח ואני רק רוצה להמשיך בחיי יענקלה שחר ומכבי חיפה נתנו לי הזדמנות אחרי שהתיק נסגר בחוסר אשמה, וביחד אתם אני מנסה להמשיך הלאה בחיי ולנסות לעשות רק טוב. מקווה שאוכל להמשיך להחזיר להם ולקהל על התמיכה. שבת שלום לכולם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אילוסטרציה. צילום: freepik

Back to top button