מבזקיםתאונות דרכים

אסון בערב שבת: הולך רגל בן 15 נהרג מפגיעת רכב בקריית מלאכי

הולך רגל כבן 15 נפגע לפני זמן קצר (שישי) מרכב בשדרות דוד בן גוריון בקריית מלאכי.

חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה שבסופן נאלצו לקבוע את מותו.

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א צביקה זילברמן סיפר: "הנער שכב על הכביש בסמוך לרכב שהיה עם שימשה מנופצת ופגיעות פח קשות. הוא היה מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חזי רוזנבאום חובש איחוד הצלה מסר: "לדברי עוברי אורח – הנער הולך רגל איבד את הכרתו כתוצאה מפגיעת רכב. ביצעתי בו פעולות החייאה בסיוע חובשים נוספים".

בועז שרון סגן ראש סניף איחוד הצלה בקרית מלאכי שהשתתף בפעולות החייאה הוסיף: "ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות. למרבה הצער בתום מאמצי ההחייאה נקבע מותו עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

מתנדבי זק״א לכיש מטפלים בכבוד המת בזירת התאונה הקטלנית.

בוחן תאונות דרכים ממרחב לכיש נמצא בזירת התאונה ונפתחה חקירה לבירור הנסיבות.

בעקבות התאונה נחסם לתנועה כביש 3 מצומת קריית מלאכי למערב.

שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ומכוונים את התנועה.

ראש העיר קריית מלאכי, אליהו זהר התייחס לתאונה הקטלנית ואמר: "קיבלנו בתדהמה את הבשורה המרה על פטירתו של הנער כתוצאה מתאונת דרכים קשה בכניסה לקריית מלאכי. הנער הצדיק, בן לקהילת חב"ד בעיר השתתף בהנחת תפילין באחת החנויות הסמוכות. ראש חודש אב וערב שבת הפכו ליום אבל ויגון. אנו משתתפים בצערה העמוק של המשפחה ומחבקים אותה ברגעים קשים אלו. העירייה תעמיד לרשותם את כל הסיוע והמעטפת האפשריים".

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות זק״א

Back to top button