חדשות הארץמבזקים

עצרת מחאה מול ביתו של נשיא התאחדות התעשיינים: "מפסיקים להיות פראיירים"

נציגי ההסתדרות, גמלאים ופעילים חברתיים, מוחים כעת (שני) מול ביתו של רון תומר בשכונת נווה אביבים בתל אביב, בדרישה לעצור את עליות המחירים במשק.

ד"ר רון תומר הוא נשיא התאחדות התעשיינים ויו"ר נשיאות המעסיקים והעסקים בישראל. הוא ירד אל המפגינים, שמע את טענותיהם וניהל עמם שיח ארוך.

הפעילים באו עם שלטים שעליהם נכתב בין היתר: "מפסיקים להיות פראיירים – קונים חכם ונלחמים בעושק המחיה", "אני לא פראייר, ואני לא פראיירית", וכן: "דיפלומט, שסטוביץ, קימברלי-קלארק – נגמרה החגיגה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בשעות הבוקר הגיעו מאות עובדי וחברי ההסתדרות, פעילים, אנשי מרחבים והנוער העובד והלומד לעשרות מרכזי קניות ברחבי הארץ. הפעילים חילקו לצרכנים חומרי הסברה, חולצות ושקיות רב פעמיות לרכישת מזון, הסבירו להם איך לקנות חכם וסייעו בהרכבת סל מוצרים מוזל ונגיש.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד אמר: "פתחנו הבוקר במבצע שטח שיעזור לצרכנים להיאבק בעושק המחיה והערב אנו מפגינים מול ביתו של רון תומר, המאבק יימשך ויגבר בימים הקרובים עד שהחברות במשק יבינו שנגמרה החגיגה ויפסיקו לעשוק את הצרכנים. אני שב ומבהיר לממשלה כי אם לא יהיו צעדים אקטיביים ופעולות בנושא, אכנס בתחילת ספטמבר את מוסדות ההסתדרות במטרה להכריז סכסוך עבודה במשק".

צילום: דוברות ההסתדרות
צילום: דוברות ההסתדרות
צילום: דוברות ההסתדרות

Back to top button