מבזקיםפוליטי / מדיני

בממשלה מגיבים לתוכנית הכלכלית של נתניהו: "ממשיך במסע הפייק ניוז המנותק שלו"

ראש הממשלה לשעבר וראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, חשף הבוקר (רביעי) את התוכנית הכלכלית ליציאה מהמשבר הפוקד את המדינה. בממשלה הגיבו בזלזול ותקפו את נתניהו. "במשך 15 שנה הוא הזניח בצורה רשלנית ומופקרת את כלכלת ישראל", אמרו במפלגתו של יאיר לפיד.

במפלגת יש עתיד הגיבו לנתניהו ואמרו כי: "יו״ר האופוזיציה נתניהו ממשיך במסע הפייק ניוז המנותק שלו כדי להסתיר את העבודה שבמשך 15 שנה הוא הזניח בצורה רשלנית ומופקרת את כלכלת ישראל. ממשלת השינוי בראשות לפיד תמשיך להביא השגים במאבק להורדת יוקר המחייה עבור אזרחיות ואזרחי ישראל."

מכחול לבן התקווה החדשה נמסר: ״מי שמנע תקציב מדינה משיקולים אישיים ומשפטיים, שם את טובתו האישית על פני המדינה ופגע קשות בכלכלת ישראל – לא ראוי ולא יכול לקדם שום פיתרון בנושא הכלכלי. אחרי הבחירות, נקים ממשלה יציבה ורחבה שתוציא את ישראל מהמשבר – בלעדיו.״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר האוצר ויו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "כשנתניהו‬ הפך לרה״מ ב-2009 יוקר המחיה כאן היה כמו הממוצע של ה-OECD, כשסיים, היינו המדינה השניה היקרה בעולם, עם גרעון 10.5% ואבטלה 9.2%, עכשיו הוא מביא תכנית כלכלית? מטריד לחשוב מה יהיו התוצאות. התחלנו לתקן את מה שהשאיר, בזכותנו אין גירעון ואבטלה. תמשיך לדבר ואנחנו נמשיך לעשות."

ראש הממשלה יאיר לפיד. צילום: לע"מ

Back to top button