חדשות הארץמבזקים

אתר חאן לבונה הושחת במהלך הלילה: "היהודים בונים ומטפחים והערבים משחיתים"

בזמן שנוער מעלה לבונה עבד בניקיון בריכת המעיין באתר 'חאן לבונה' ליד היישוב מעלה לבונה אתמול, הגיעו למקום פורעים ערבים ולטענתם, תקפו אותם באלימות. כוחות צבא שבאו למקום הכריזו על שטח צבאי סגור.

הבוקר (שישי), הגיעו למקום תושבי מעלה לבונה והזדעזעו לראות את ההרס שזרעו הפורעים הערבים במקום במהלך הלילה. הם חיבלו והשחיתו את בריכת המעיין. קירות הבריכה נותצו ובטון כבד וברזל הושלך לתוך הבריכה.

ראש המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ: "היהודים בונים ומטפחים והערבים משחיתים. המעשה הברברי של הערבים מראה שגם הם מבינים שהארץ לא שייכת להם. הנחישות של תושבי מעלה לבונה והאזור והנוכחות המסורה שלהם בשנים האחרונות באתר תנצח. כשמדינת ישראל מגלה יד רכה ומכילה כלפי הפורעים היא מעודדת אותם ונוטעת בהם תקווה. אסור לזה לקרות. המקום ילך ויתפתח"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ממזכירות מעלה לבונה נמסר: "אנחנו גאים בנוער שלנו שמגלה אכפתיות ומעורבות ויורד מידי יום לנקות ולתחזק את האתר התיירותי ההיסטורי. לצערנו המתקפה של הפורעים לא נהדפה כפי שצריך על ידי הצבא והפורעים חזרו בלילה והשחיתו את המקום. נמשיך ליישב את המקום. אנחנו קוראים לרשויות להתעשת ולהפעיל צווי הרחקה כנגד הפוגעים ולהציב שמירה צהלי"ת קבועה".

צילום: חאן לבונה
צילום: חאן לבונה

Back to top button