חדשות הארץמבזקים

מבצע "עלות השחר": שרים, ח"כים וראשי ערים מגבים – "עכשיו כולנו ביחד"

עם תחילת המבצע הצבאי "עלות השחר" ברצועת עזה לפני זמן קצר (שישי) תגובות רבות מרחבי הספקטרום הפוליטי החלו להגיע, כולן כאחד מגבות את הדרג המדיני והצבאי.

שר התרבות והספורט חילי טרופר, חבר הקבינט המדיני-ביטחוני אמר: ״נגן על תושבי ישראל. זו האחריות שלנו. חיבוק וחיזוק לתושבי הדרום ולכל תושבי מדינת ישראל. יהיו גם רגעים קשים, אבל מדינת ישראל חזקה ותעמוד בכך. את הפופוליזם ואת הביקורות, דוגמת אלה מהימים האחרונים, נשמור לימים אחרים. עכשיו כולנו ביחד.״

ראש עיריית שדרות, אחת הערים המאוימות ביותר בישראל, אלון דוידי אמר: ״אני מגבה את ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל על היציאה למבצע ׳עלות השחר׳ בעזה. כולנו מחזקים את ידי המפקדים והחיילים, התושבים ואנחנו בשדרות מאחלים לכם בהצלחה. העירייה פתחה את מרכז ההפעלה, מקיימת הערכת מצב וערוכה למתן כל מענה שיידרש לתושבים. מרכז חוסן והמוקד זמינים 24/7 במספר 8516*".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חברת ועדת החוץ והביטחון, ח"כ רות וסרמן לנדה (כחול לבן התקווה החדשה) אמרה: "‏מחזקת את ראש הממשלה, יאיר לפיד, שר הביטחון, בני גנץ, צה״ל, מפקדיו, חייליו, כל כוחות הבטחון ותושבי עוטף עזה. יִתֵּן יְיָ אֶת אוֹיְבֵינוּ הַקָּמִים עָלֵינוּ נִגָּפִים לִפְנֵיהֶם! שבת שלום."

צילום: דני שם טוב דוברות הכנסת

Back to top button