חדשות הארץמבזקים

מעל 100 רקטות תוך מספר דקות, נפילות בנתיבות וכפר מימון

ארגון הג'יהאד האיסלאמי הבטיח "הפתעה" בשעות הצוהריים וקיים. מטח כבר של כ-130 רקטות נורו בטווח של דקות ספורות לעבר יישובי עוטף עזה, באשר שבע, אשדוד, ראשון לציון, נס ציונה ויישובים נוספים באזור.

הנזק הגדול ביותר נגרם ביישוב סמוך לאשדוד, כאשר רקטה פגעה סמוך לבית ובנס לא היו נפגעים בגוף ונפש, אם כי נגרם נזק רב לרכבים וציוד שהיה במקום. בנוסף רקטה נפלה בנתיבות סמוך לתחנת הרכבת.

נכון לעכשיו, במוקד 101 של מד"א לא התקבלו קריאות על נפגעים כתוצאה מנפילות או רסיסים. צוותי מד"א מטפלים ב 4 נפגעים קל שנחבלו בדרך למרחב המוגן ובמספר נפגעי חרדה, בבאר שבע, נתיבות, נס ציונה, יבנה וראשל"צ.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נחמן טובול דובר און ליין של איחוד הצלה מסר: "מדובר בפצועים שמעדו בדרכם למקלטים ולמרחבים מוגנים, וסיוע למספר נפגעי חרדה. כלל הנפגעים בשלב זה מצבם מוגדר קל".

שוטרי תחנת יבנה מבודדים כעת זירה ובה שרידי רקטה, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר איתור שרידים ברחוב ללא נפגעים. בתוך כך, חבלני המשטרה במחוז מרכז מטפלים כעת בפריט האמל"ח במטרה להעבירו בבטחה מהמקום. אנו קוראים לציבור להמשיך ולהישמע להנחיות, להימנע מהגעה אל הזירה ולא לגעת בשרידים.

שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים
שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים
שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים
צילום: דוברות המשטרה
צילום: אליאור כהן

Back to top button