צרכנות

פספורט קארד – האמצעי הבטוח לביטחון שלך

פספורט קארד- האמצעי הבטוח לביטחון שלך

פספורט קארד- איך זה עובד?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רוכשי ביטוח פספורט קארד מקבלים לידם מעין כרטיס הנראה ככרטיס אשראי רנדומלי לכל דבר ועניין, אשר נטען במצבי חירום בלתי צפויים במהלך השהות בחו"ל, החל מאובדן של כבודה ועד מצבים רפואיים שונים המצריכים התערבות וטיפול רפואי. 

פספורט קארד מודעת לעוגמת הנפש אשר עלולה להיגרם עקב מצבי חירום פתאומיים במהלך השהות בחו"ל, ובפרט כאשר מטרת הנסיעה היא לצורך חופשה. לאור כך, עם הכרטיס הנטען של חברת פספורט קארד הפופולרית תוכלו להמשיך להנות מהשהות בחו"ל ללא הצורך בצעדים מרחיקי לכת.

עם זאת, כדי לבחור בתבונה את הכיסוי ההולם לכם, רצוי מאוד לעשות זאת באמצעות סוכנות לביטוח. סוכנות הביטוח 'קשרים' למשל, חוסכת מכם אנרגיה מיותרת, שכן באמצעות שימוש באמצעים דיגיטליים, בכל מקום ובכל זמן, תוכלו לרכוש את ביטוח הפספורט קארד ההולם ביותר עבורכם ובמחיר משתלם במיוחד!

 

פספורט קארד- יתרונות שלא תמצאו בשום ביטוח אחר

עם רכישת ביטוח פספורט קארד תוכלו להנות משלל רחב של יתרונות אותן יהיה עליכם קשה למצוא בביטוח אחר, או לפחות במלואם. להלן היתרונות אותן מעניקה חברת פספורט קארד לרוכשי ביטוח נסיעות לחו"ל דרכה:

הכל אפשרי, גם בדקה ה90

פספורט קארד מודעת לצורך השעה בהזמנת ביטוח מהרגע להרגע מפאת אילוצים כאלו ואחרים, ועל כן מאפשרת לקהל לקוחותיה לבצע הזמנה בדקה התשעים, אונליין, ללא צורך להתרוצץ בלחץ מחוץ לבית. 

קל לשימוש

פספורט קארד לוקחת בחשבון את הדחיפות הקיימת כאשר מתעוררים מצבי חירום בחו"ל, ולכן מאפשרת לכם לתפעל את הכרטיס בקלות באמצעות מגוון דרכים, החל משיחה טלפונית אל מוקד פספורט קארד ועד הודעת וואצפ, מסנג'ר או שימוש באפליקציה הנוחה שלה. תוך דקות ספורות מרגע הפנייה, תוכלו להשתמש בכרטיס. 

מגוון רחב של פוליסות

מלבד ביטוח הבסיס, ביטוח פספורט קארד מציע מגוון רחב של פוליסות, החל מביטוח פספורט קארד טלפון, עבור המכשיר הסלולארי שלכם, שעבור רבים מאיתנו מהווה חפץ יקר כספית וערכית, ועד מקרים בעלי מורכבות גבוהה יותר כמצבים רפואיים.

זמינות ללא הפסקה

אל פספורט קארד תוכלו לפנות מכל מקום בעולם בו אתם שוהים ואף בכל זמן ביממה. כך תוכלו להיות בטוחים בביטחון שלכם, בכל מקום, בכל זמן. 

 

פספורט קארד- הביטוח הטוב ביותר באמצעות הסוכנות הטובה ביותר

בחרתם פספורט קארד? בחרתם חכם, אך מה באשר לסוכנות הביטוח? 

ביטוח טוב ככל שהיה, לא ישמש אתכם בתבונה אם לא יהלום אתכם במדויק. עם סוכנות הביטוח 'קשרים', תוכלו לקבל את כל השירותים במקום אחד ומכל אמצעי פנייה בה תחפצו: טלפון, וואצפ או מייל. לכולנו מתעורר צורך בשלב כזה או אחר בחיים לטוס לחו"ל מהרגע להרגע, אך גם במצבים לחוצים אלה, אסור לשכח- סוכנות ביטוח, לביטחון טוב יותר.

סוכנות הביטוח קשרים מוכנה לכל תרחיש ומסייעת למאות לקוחות הזקוקים לביטוח מהיר ובטוח, כי עם קשרים, הכל פשוט, מהיר ובטוח יותר. 

Back to top button