מבזקיםצבא וביטחון

מבוקש ששרד שתי ניסיונות חיסול סוכל בידי כוחות צה"ל בשכם, עשרות מחבלים השיבו אש כבדה

כוחות צה״ל וימ״מ פעלו הבוקר (שלישי) בשכם וכיתרו את ביתו של המחבל המבוקש ששרד שתי ניסיונות חיסול בשנה האחרונה, מפקד גדודי אל אקצא של הג'יהאד האיסלאמי בשכם, איברהים אל-נבולסי.

חילופי אש כבדים במקום לאחר שעשרות חמושים, ככל הנראה משויכים לג'יהאד האיסלאמי, השיבו אש מהבית המכותר. על פי דיווחים, הבית הותקף במספר טילי נ"ט ואש כבדה של כוחותינו.

לפני דקות אחדות צה"ל אישר כי המחבל אל נבולסי חוסל על ידי כוחותינו, כאשר אין נפגעים בצד הישראלי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ארגון הסהר האדום דיווח לפני זמן קצר על מעל 30 פצועים, 4 מהם באורח קשה ושני מחבלים שחוסלו, כאשר ככל הנראה אחד מהם הוא אל נבולסי.

אילוסטרציה. צילום: דובר צה"ל

במשטרה התייחסו לפני זמן קצר לאירוע ומסרו כי "במסגרת הפעילות ההתקפית למול ריכוזי הטרור באיו״ש, בפעילות משותפת של שב"כ, ימ"מ וצה״ל בלב הקסבה של שכם, נהרג אברהים נאבולסי, פעיל טרור, מבוקש, אשר אחראי על שורה פיגועי ירי לעבר כוחות צה"ל בגזרה. במהלך ניסיון המעצר התנהלו חילופי אש בין כוחותינו לבין חמושים במרחב בהם נהרג פעיל טרור נוסף. בסריקות שבוצעו באיתור בו שהה נמצאו כמות מטענים גדולה ואמצעי לחימה נוספים. נאבולסי היה חבר בחולייה אשר סוכלה בפבר' 2022 בשכם. שב"כ, משמר הגבול וצה"ל ימשיכו לפעול לסיכול כל פעילות טרור המוכוונת כלפי אזרחי מדינת ישראל."

בצה"ל סיכמו את האירוע ומסרו כי "בתום מצוד ופעילות משותפת של ימ"מ, שב"כ וצה"ל חוסל הבוקר המחבל איבריהם אל נבולסי בעיר שכם שבחטיבה המרחבית שומרון. אל נבולסי חשוד במספרי פיגועי ירי אל מול אזרחים ולוחמי סיירת גבעתי במרחב שכם והסביבה, בינהם גם פיגועי ירי לעבר מתחם קבר יוסף. במהלך הפעילות הכוחות ירו לעבר מספר מחבלים ובניהם המבוקש עצמו שירה לעבר הכוחות מתוך בית בו התבצר יחד עם מחבלים נוספים."

עוד נמסר מצה"ל כי "לוחמי ימ"מ ירו לעבר הבית והשתמשו באמצעים מיוחדים שכללו טילי כתף. אל נבולסי חוסל יחד עם מחבל נוסף ששהה בבית. במקביל התפתחה הפרת סדר אלימה בהשתתפות עשרות מפרי סדר שיידו אבנים והשליכו מטענים לעבר הכוחות שהגיבו באמצעי לפיזור הפגנות ובירי, זוהו מספר פגיעות. כלל הכוחות יצאו מהעיר, אין נפגעים לכוחתינו. כוחות הביטחון ימשיכו לפעול עבור ביטחון אזרחי מדינת ישראל."

שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים
שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים
שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים
שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים
שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים
שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button