מבזקיםפוליטי / מדיני

הוועידה הגדולה של מפלגת נעם: למעלה מאלפיים בני אדם נרשמו

למעלה מאלפיים אנשים נרשמו לוועידה הגדולה של מפלגת נעם שתתקיים היום (שלישי), י"ב מנחם-אב (09.08.22) בבנייני האומה בירושלים. בוועידה ישתתפו רבנים, חברי כנסת לשעבר, אישי ציבור ומאות פעילים של המפלגה. מארגני הועידה אף מצאו פתרון יצירתי להורים שרוצים להירשם – מתחם הפעלות לילדים הקטנים בשעות הועידה.

במפלגה מספרים כי לא נראתה בשנים האחרונות ועידה של מפלגה פוליטית בסדר גודל כזה. "מדובר על אירוע ענק, המתוכנן לפרטי פרטים. יהיו הרצאות בכל מיני נושאים מעניינים שעל סדר היום. כמו כן, עשינו מאמצים גדולים כדי להתאים את האירוע להורים לילדים שרוצים רגע לעצמם במהלך החופש הגדול ולכן הקמנו מתחם בו יהיו הפעלות לילדים הקטנים".

על פי סדר היום המלא של הועידה, בשעה 17:00 תהיה ההתכנסות של הנרשמים, ומיד בשעה 17:15 יחלו שלוש הרצאות שונות במקביל, איש איש לפי בחירתו. כך לדוגמא, ידבר הרב אסף נאומבורג, ראש הישיבה התיכונית בנווה בנושא "כיצד נחנך את בני הנוער לאחריות לאומית?". במקביל, רוני ססובר, מייסדת פורום הורים למען המסורת תדבר על "איבוד הזהות היהודית במערכת החינוך". ההרצאה השלישית תהיה של אודי בן חמו, מנכ"ל פורום 'קפה שפירא' שידבר על מלחמת התרבות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו"ר המפלגה, ח"כ אבי מעוז: "הציבור הגדול דורש התעסקות בזהות היהודית. במלחמה על הזהות היהודית חייבים להבין את כלל הכוחות כדי לנצח".

כנסת 15.11.21
ארכיון. צילום: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ

Back to top button