מבזקיםתנועה ותחבורה

עיריית אריאל מציגה – תיקון תשתיות בעיר בעזרת טכנולוגיה חדשנית

עיריית אריאל מציגה היום (חמישי) טכנולוגיה חדישה לתיקון תשתיות.

אגף השפ"ע (שיפור פני העיר) בעיריית אריאל שיתף פעולה עם חברת ר.ג.א. בע"מ, המתמחה בין היתר גם בפתרונות טכנולוגיים לאיתור מפגעי בורות בכביש באמצעות ביצוע סקר ומיפוי מידי ולאחר מכן מתן שירות לתיקון של הבורות באמצעות טכנולוגיה של "הזרקת אספלט" באופן נקודתי על פי צורך.

המיפוי התבצע באמצעות רכב שעליו מותקנת מצלמה מיוחדת, זו מזהה אוטומטית מפגעים שונים בהתאם לרזולוציה שנקבעת מראש. במקרה הזה החיפוש הוגדר עבור בורות בכביש ולאחר כשעתיים מסיום הסקר המערכת הנפיקה דו"ח הכולל את כל הבורות שנמצאו בכבישי אריאל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בהתאם לדוח מפורט של כל מפגעי הבורות בכביש שנמצאו, העירייה תחל כבר בבוקר יום שני הקרוב בעבודות למילוי וכיסוי הבורות שהתגלו באמצעות הזרקת אספלט חם שעתידות להמשך לאורך השבועיים הקרובים, כאשר הבורות שעליהם יבוצעו העבודות הראשונות, הם אלו אשר הוגדרו כגדולים ומסכנים כלי רכב ונהגים.

התיקון מתבצע על ידי משאית המגיעה לכל נקודה ונקודה, המערכת המשוכללת המורכבת על משאית, מאפשרת לבצע את התיקון בצורה מקומית ומהירה מבלי לחתוך את הכביש, בזמן הממוצע למילוי בור של כחמש דקות, דבר המאפשר הפרעה מינימאלית ופתיחה כמעט מידית לתנועה.

קרדיט: חברת ר.ג.א. בע"מ
קרדיט: חברת ר.ג.א. בע"מ
קרדיט: חברת ר.ג.א. בע"מ

Back to top button