מבזקיםפוליטי / מדיני

ראש הממשלה יאיר לפיד נפגש עם פורום המטה הכללי של צה"ל

ראש הממשלה יאיר לפיד ושר הביטחון בני גנץ, נפגשו היום (חמישי) עם חברי פורום המטה הכללי של צה"ל במעמד הרמטכ"ל רב-אלוף אביב כוכבי, בקריה בתל אביב.

ראש הממשלה שוחח עם חברי הפורום ושטח בפניהם את תפיסתו האסטרטגית למול האתגרים השונים של מדינת ישראל – בכלל הזירות.

רה"מ לפיד הודה לשר הביטחון, לרמטכ"ל ולצה"ל עם סיום מבצע "עלות השחר". רה"מ הדגיש כי העבודה המשותפת והאחראית בין כלל הגורמים, הייתה בעלת חשיבות מכרעת להצלחה במערכה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד אמר ראש הממשלה לחברי פורום מטכ"ל, כי במבצע ראו חלק קטן מיכולותיו של הצבא – שהוא מהטובים בעולם. אזרחי ישראל והעולם כולו נחשפו לקבלת ההחלטות הערכית במהלך המבצע, ובעיקר למאמץ המיוחד למנוע פגיעה בבלתי מעורבים. לסיום הוסיף רה"מ כי, מדינת ישראל תימנע מפגיעה בחפים מפשע, ומנגד – תדע לשים ידה על כל ארגון טרור, בכל העולם כדי להגן על אזרחיה.

שר הביטחון בני גנץ הודה לראש הממשלה, על הניהול המשותף של מבצע "עלות השחר" ושיתוף הפעולה הפורה שהוביל בין הדרג המדיני והצבאי. עוד הודה גנץ, לחברי הפורום על המאמץ המבצעי הן במבצע "עלות השחר", והן במאות פעולות הגנתיות והתקפיות לאורך התקופה האחרונה.

שר הביטחון ביקש להדגיש בדבריו את החשיבות של האנשים הפועלים בזירות השונות, מהטייסים ועד לחניכים במחו"ה אלון שהם הכוח של צה"ל, ועל חיזוק ההוקרה והיחס למשרתים, שעליהם הפורום כולו עמל לאורך כל השנה וכך ראוי שיעשה גם הדרג המדיני.

צילום: דובר צה"ל

Back to top button