מבזקיםצבא וביטחון

הרמטכ"ל העניק תעודות הצטיינות לקצינים, נגדים וחיילים ממערך המילואים

תעודות הצטיינות למצטייני ראש המטה הכללי במערך המילואים, הוענקו הערב (חמישי) בטקס שנערך בראשות ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי, ראש אגף כוח האדם, אלוף יניב עשור, קצין מילואים ראשי, תא"ל (מיל') בני בן ארי ומפקדים נוספים.

בטקס הוענקו תעודות הצטיינות ל-46 קצינים, נגדים וחיילים במערך המילואים מיחידות צה"ל השונות על תרומתם הבולטת ביחידותיהם ועל היותם דוגמה ומופת בצה"ל.

הטקס התקיים בסמוך לסיומו של מבצע "עלות השחר" בו גויסו מספר רב של משרתות ומשרתי מילואים אשר התייצבו ולקחו חלק משמעותי במאמץ המבצעי ובביטחון והגנה על תושבי ישראל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דובר צה"ל

מדברי ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי: "מבצע ׳עלות השחר׳ עמד בכל יעדיו ואף מעבר – הוא תוצר של עבודה מאומצת של עשרות אלפי קצינים וחיילים. המסר המרכזי לאויבנו הוא אחד – לא נקבל פגיעה באזרחי המדינה ובריבונותה. אנחנו, בסדיר ובמילואים, עסוקים במיגור האיומים, בסיכול התקפות ובמבצעים שתכליתם שמירה על ביטחון אזרחי המדינה ועל ריבונותה. מבצעים נוספים מוכנים ואנחנו כבר מתכננים את המבצעים הבאים, הכוללים תוכניות התקפיות שנועדו להתמודד עם קשת איומים רחבה. כל זמן שנזהה סכנה לאזרחי המדינה או לפגיעה בריבונותה, אנחנו ניזום ונפגע באויב – יהיו הזירה והאויב אשר יהיו.

הוא המשיך: "אתם, אנשי המילואים, אשר חלק בלתי מבוטל מכם לקח חלק פעיל גם במבצע האחרון, מהמקומות המסוכנים ביותר בתא הטייס או בעמדת הטנק, ועד למקומות העמוקים ביותר בקריה שבהם מייצרים את המודיעין, התקשורת, יכולת התקשוב והלוגיסטיקה שתרמו לכל יחידות צה"ל במבצע הזה. אני גאה לעמוד בראש צבא המביא לתוצאות מבצעיות חשובות כל כך, ולא פחות מכך, בראש צבא שיש בו אנשים כמוכם עם המון נכונות להתייצב ולעמוד על המשמר בכל פעם שאנו נדרשים לכך".

צילום: דובר צה"ל

מדברי קצין המילואים הראשי, תת-אלוף (מיל') בני בן ארי: "בערב זה אנו מוקירים אתכם המצטיינים. אתם אלו שמובילים, גורמים ומשפיעים על מערך המילואים. השפעתכם והחתירה להצטיינות משפיעים לא רק על המשימות הישירות שלכם אלה על היחידה כולה והמשרתים בה. מטביעים את חותמכם כמובילי הקהילה. הרוח המיוחדת שלכם נוטעת בנו כוחות לבנות, ליצור, לחדש".

צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

Back to top button