חדשות הארץמבזקים

גנץ לבוחרי הליכוד: אני מאמין בכם ויודע שאתם תדעו לקבל החלטות אמיצות וקשות

שר הביטחון ויו"ר כחול לבן-תקווה חדשה בני גנץ פרסם לפני זמן קצר (שישי) סיכום שבועי בעמוד הפייסבוק שלו ובו התייחס לפריימריז בליכוד ולבחירות המתקרבות לראשות הממשלה. "אנחנו ניצבים בפני בחירות שהולכות ומתבהרות כבחירות שבמרכזן היציבות והממלכתיות." כתב גנץ.

הוא הסביר כי "היציבות – משום שסבבי הבחירות הבלתי נגמרים מזיקים לביטחון, לכלכלה, וליכולת לייצר תהליכים במדינת ישראל. מעבר לבזבוז הכספי העצום, הם מעלים את המחלוקות, ומציפים את השנאה. והממלכתיות – משום שבשנה האחרונה, אחרי קרב בלימה לא פשוט, החברה הישראלית הפסיקה לדבר בשיח של שנאה, וההנהגה החלה לשרת את האינטרסים של כל האזרחים – אלו שהמפלגות שלהן הצביעו ומיוצגות בממשלה וגם אלו שלא. ואולי לא עשינו את זה מספיק."

לגבי הפריימריז בליכוד ציין גנץ כי "רשימת הליכוד שנבחרה אתמול בצורה ראויה – מוכיחה מה צפוי לנו אם לא נתעורר. אין צורך לחזור על הביטויים והמעשים שנעשו על ידי האנשים שמובילים כיום את תנועת הליכוד, דברים שהפכו לסמל של דריסת שלטון החוק. ההבטחות של קיש, אמסלם, רגב וכמובן נתניהו – יקויימו אם יחזרו לשלטון. אני מבקש לפנות ערב השבת הזו דווקא לבוחרי הליכוד, שאני מכבד ומעריך אותם מאוד. אני יודע עד כמה הם אוהבים את המדינה, עד כמה הם מרגישים גם פגועים לעיתים. אני יודע שזוהי לא דרככם. אני יודע שאתם מעדיפים את האחדות על השנאה, את הממלכתיות על האינטרסים של אדם אחד."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

גנץ הדגיש כי "למדינת ישראל אתגרים גדולים הרבה יותר מנתניהו כן או לא – מהחזית הביטחונית מול איראן ובצפון, ועד לטיפול שורש נדרש ביוקר המחיה ובמשילות בכל חלקי הארץ. אחרי הבחירות הקרובות חשוב שתקום ממשלה רחבה, וממלכתית. בבחירות הקרובות נכריע בין אחדות העם לבין ריסוק הממלכתיות. בין יציבות לכאוס. אני מאמין בכם, ואני יודע שאתם, ציבור הבוחרים, תדעו לקבל החלטות אמיצות וקשות כדי לשמור על המדינה האהובה והיקרה שלנו."

צילום: אלעד מלכה

Back to top button