מבזקיםפוליטי / מדיני

גנץ מגיב לביקורת: "מי שרוצה לטמון את הראש בחול – לא מתאים לאחוז בהגה השלטון"

שר הביטחון, בני גנץ, הגיב לפני זמן קצר (רביעי) לדברי הביקורת שנשמעו על פגישותיו עם אבו מאזן, לאחר שזה השמיע אתמול דברי בלע כשאמר שישראל עשתה "50 שואות" לפלסטינים.

שר האוצר אביגדור ליברמן: "אבו מאזן הוא מכחיש שואה ואויב מושבע של מדינת ישראל. אבו מאזן שעשה את הדוקטורט שלו במוסקבה בנושא הכחשת השואה, שמגיש חדשות לבקרים תלונות לבית הדין הפלילי בהאג ומאשים את חיילי צה״ל בפשעי מלחמה ופשעים נגד האנושות, ואבו מאזן שאתמול סירב לגנות את הטבח באולימפיאדה במינכן ורצח הספורטאים לפני 50 שנה – הוא טרוריסט שעוסק בטרור מדיני ולכן הוא מסוכן יותר מכל פעילי הטרור של החמאס או הג’יהאד האיסלאמי. "

עוד אמר ליברמן: "אני קורא לרה״מ ולשר הביטחון להפסיק לתת לו לגיטימציה, להיפגש ולהידבר איתו. אין כל סיבה להתרגש מאיומיו להפסיק את התיאום הביטחוני, כי גם אבו מאזן יודע שהתיאום הביטחוני חשוב לו עצמו, לא פחות מלישראל, ואם האיש נשאר בחיים עד היום ולא חוסל ע״י ארגוני טרור מתחרים, זה אך ורק בזכות התיאום הביטחוני בין מנגנוני הביטחון הפלסטיניים למערכת הביטחון הישראלית."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בצלאל סמוטריץ' כתב בחשבון הטוויטר שלו: "לא יודע מה יותר מביך – העובדה שגנץ פעל בשנה האחרונה בשליחות ממשלת השמאל להחייאת אבו-מאזן מכחיש השואה ומעודד הטרור, אירח אותו בביתו והעביר לו תקציבי עתק, או ששותפיו למפלגה ולממשלה שהיו חלק מהמהלכים האלה מנסים עכשיו להתנער ממנו וחושבים שהציבור עד כדי כך טיפש וחסר זיכרון."

שר הביטחון, בני גנץ, השיב לביקורת ותקף בחזרה: ״מי שלא שולח חיילים לקרב, ומי שאין לו אחריות לחיי אזרחי ישראל ולחיילי צה"ל – טוב יעשה אם לא יטיף על פגישות שמנעו ומונעות את המלחמה הבאה ומביאות ליציבות בשטח ולחופש פעולה מדיני. בזכות התיאום הביטחוני שמתבצע בדרגי השטח, ועל ידי ראשי מערכות הביטחון ועל ידי – יש אזרחים וחיילים רבים שחייהם ניצלו. מי שרוצה לטמון את הראש בחול ולהתעלם מהמציאות הביטחונית והמדינית המורכבת – לא מתאים לאחוז בהגה השלטון ולהוביל את מדינת ישראל. אני מתכוון להמשיך ולנהג באופן אחראי את ההתנהלות האזורית ובפרט מול הפלסטינים, למען ביטחון ישראל וללא שיקולים פוליטיים.״

ארכיון. צילום: אלעד מלכה

Back to top button