חדשות הארץמבזקים

חיבוק מצרפת לחומש: קבוצת 'israel is Forever' עלו לחומש למפגן תמיכה בתלמידים

חברי קבוצת israel is Forever ממחוז אלזס שבצרפת עלו לחומש למפגן תמיכה בתלמידי הישיבה ובהתיישבות במקום. חברי הארגון, יחד עם יו"ר הסניף ז'אן מרק (חיים) מצגר, הגיעו למקום עם דגל ישראל המשולב עם דגלי הארגון והביעו את תמיכתם בהתיישבות היהודית במקום. יו"ר סניף ישראל של הארגון, עו"ד נילי נאהורי בירכה על הביקור ואומרת כי הארגון ימשיך לתמוך בהתיישבות ובחומש.

"אין שום סיבה הגיונית מדוע הוחלט לגרש מכאן את התושבים" אמר מרק (חיים) מצגר בעת ביקורו בחומש. לדבריו, "גם כיום שתלמידי ואברכי ישיבת חומש חזרו למקום, עדיין אין להם חשמל, אין להם מים וצריך כל פעם להביא ג'ריקנים של מים ודלק כדי להיות שם. לכן, צריך היום לפעול כמה שיותר בשביל לתמוך בהם, לבוא לבקר אותם". יו"ר הסניף בישראל, עו"ד ניל נאהורי הוסיפה כי "לא ייתכן שבארץ ישראל יגרשו יהודים מבתיהם! חזרנו לארץ אבותינו כדי ליישב אותה, זו זכותנו וזו חובתנו".

בישיבת חומש מציינים כי הביקור הזה מצטרף לעוד ביקורים רבים, מכל גווני הקשת בישראל, וגם תומכים מחו"ל. בחודשים האחרונים ביקרו בחומש תלמידי ישיבות, ראשי מוסדות וקהילות שונות וזאת במטרה לחזק את תלמידי הישיבה ואת התיישבות היהודית במקום. כמו כן בישיבה אומרים כי ישנם עוד מוסדות, ארגונים וקהילות רבות שמבקשים להגיע ולסייר במקום, ובישיבה פועלים להיענות לכלל הבקשות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנכ"ל ישיבת חומש שמואל וונדי אמר בעקבות הביקור: "אנו שמחים לראות את התמיכה ההולכת וגדלה שיש לחומש בארץ ובעולם. התמיכה שאנחנו מקבלים מארגונים כמו israel is Forever ואחרים שתומכים בנו, היא ההוכחה שחומש מצליחה לגעת בליבם של יהודים מרחבי כל העולם, וחומש היא זאת שמחברת אותם להתיישבות בארץ ישראל. אנו מודים לזאן מרק מצגר על התמיכה שלו ושל חבריו בחומש לאורך כל השנה ושמחנו מאוד לארח אותם כאן אצלנו בישיבה, בתקווה שאת הביקור הבא הם יעשו במבנה הקבע של הישיבה בחומש הבנויה".

צילום: ישיבת חומש
צילום: ישיבת חומש

Back to top button