מבזקיםפוליטי / מדיני

שר הביטחון גנץ סייר יחד עם גדי איזנקוט ביישובי עוטף עזה

יו"ר המחנה הממלכתי ושר הביטחון בני גנץ ערך היום (רביעי) סיור ראשון עם הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט ביישובי עוטף עזה ושדרות לאחר מבצע "עלות השחר". בסיור השתתפו גם סגן שר הביטחון אלון שוסטר וחבר הכנסת יעל רון בן משה.

היום נפתח בחדר האוכל בקיבוץ בארי. שם אייזנקוט וגנץ נפגשו עם חברי הקיבוץ. בהמשך הם ערכו פגישת עבודה עם הנהלת משקי הנגב וראש מועצת אשכול גדי ירקוני וביקרו במשק חקלאי במושב יבול.

לאחר מכן הם נפגשו עם חקלאים ועם ראש מועצת שדות נגב תמיר עידאן וביקרו במרכז החוסן בשדרות יחד עם ראש העיר אלון דוידי וראש מועצת שער הנגב אופיר ליבשטיין.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר הביטחון גנץ אמר: "אני אמשיך לעשות הכול כדי לשמור על שגרת החיים של כולכם, בקיבוצים, במושבים ובשדרות. אני גאה בקהילתיות שלכם, בחוסן ובעוצמה שלכם, זה הניצחון של כולנו. יש חשיבות גדולה לחקלאות ולביטחון התזונתי, לתפיסת השטחים של ישראל. זה מקבל משנה תוקף בעוטף עזה ובגבול הצפון בהיבט של שמירה על הביטחון של כולנו ולכן מדינת ישראל תמשיך להשקיע במיגון ובחיזוק האזורים האלו. החקלאות כולה היא צורך לאומי. נשמור עליה, נחזק אותה, ונקדם אותה".

שר הביטחון הוסיף: "שמחתי מאוד לראות ששגרת החיים חזרה לאזור בתום מבצע "עלות השחר", נמשיך לפעול כדי לחזק את ההתיישבות בעוטף, את החקלאות ואת הביטחון. העברנו בממשלה שתי החלטות שיביאו לחיזוק מרכזי החוסן והמצב בעוטף, דאגנו שיהיו פיצויים הוגנים לימי המבצע, ובכוונתי לכנס בקרוב את ועדת השרים לעורף בכדי לדון בארגון המרחב סמוך הגדר. יש לנו מחויבות לתושבי העוטף – ונמשיך ונקדם אותה".

צילום: אלעד מלכה
צילום: אלעד מלכה
צילום: אלעד מלכה
צילום: אלעד מלכה
צילום: אלעד מלכה
צילום: אלעד מלכה

Back to top button