מבזקיםפוליטי / מדיני

ליברמן תוקף את הפניות לקהל הרוסי: "השמועה אומרת שמי שאחראי על אותה תופעה הוא בנימין נתניהו"

שר האוצר ויו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, צייץ לפני זמן קצר (חמישי) בחשבון הטוויטר שלו, בנושא מה שהוא מכנה "תופעה אחת קבועה שחוזרת על עצמה", את הפניות לקהל הרוסי לפני הבחירות.

מדברי שר האוצר, אביגדור ליברמן: "תמיד לפני כל מערכת בחירות יש תופעה אחת קבועה שחוזרת על עצמה. השמועה אומרת שמי שאחראי על אותה תופעה הוא בנימין נתניהו. אבל יכול להיות שמדובר בשמועה בלבד. תמיד איכשהו רגע לפני בחירות, מוקמת רשימה שכל מטרתה היא לפנות לקהל דוברי הרוסית, ולנגוס ולו במעט במצביעי ישראל ביתנו. וכל זה קורה בזמן שהשופרות של נתניהו מתחילים לפמפם במקביל שישראל ביתנו לא תעבור את אחוז החסימה."

עוד הוסיף ואמר: "גם הפעם מתרוצצת בקרב דוברי השפה הרוסית ״שמועה זדונית״, לפיה הפעם המשימה הוטלה על משפחת מירילשווילי ובעיקר על יצחק מירילשווילי, שהוא במקרה גם הבעלים של ערוץ 14. לפי אותן שמועות מירילשווילי כבר הספיק לפנות לשורה של דוברי רוסית, בעלי אמביציה פוליטית, וגם לקנות חוות שלמות של בוטים ברחבי העולם. אמנם מדובר בשמועות בלבד, ואין לי שום הוכחה לכך, ולכן אני מקווה שכל אותן ״שמועות זדוניות״ ישארו בגדר שמועות. כמובן במידה ואני טועה אז מראש אני שולח את התנצלותי."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ארכיון. צילום: חיים צח, לע"מ

Back to top button