מבזקיםפוליטי / מדיני

הליכוד עותרים ליועמ"שית: "קיים חשש שלשכת רה"מ משמשת כמטה בחירות של יש עתיד"

אמש (חמישי) חשף העיתונאי ירון אברהם מחדשות 12 מסמך שגיבשו יועציו של יאיר לפיד במשרד ראש הממשלה, המציין דרכי פעולה שנועדו להבליט ולהבדיל את לפיד משאר המתמודדים בקמפיין הבחירות. המסמך מציין למשל מקומות בהם לא ביקר ראש ממשלה מאז 2006, וכך ביקוריו של לפיד במקומות אלו יבדילו אותו מקודמיו.

היום (שישי) הליכוד עתר לוועדת הבחירות המרכזית, ופנה ליועצת המשפטית לממשלה וליועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה, נגד יאיר לפיד ומפלגת "יש עתיד". זאת מפני שבכך למעשה, טוענים בליכוד, יאיר לפיד עשה שימוש במשרד ראש הממשלה לצרכיו הפוליטיים במקום לצרכים מדיניים.

מתוך העתירה שהגיש היועמ"ש של הליכוד, עורך הדין אבי הלוי: "לפיד ומפלגתו רקמו תוכנית במסגרתה ביקשו לשעבד את נכסי המדינה, וביניהם עובדי מדינה ממשרד ראש הממשלה ולשכת העיתונות הממשלתית, לטובת מסע הבחירות שלהם לכנסת ה-25. קיים חשש שלשכת ראש הממשלה משמשת גם כמטה הסברה וסיורים של מטה הבחירות של "יש עתיד". הפרשה מעידה שראש ממשלת המעבר לפיד אינו מקדיש את מיטב זמנו ומרצו לניהול ענייני המדינה אלא לניהול קמפיין הבחירות שלו ושל מפלגתו לכנסת. הפרשה מעידה על כושר שיפוט לקוי, זלזול בחוק ופגיעה באמון הציבור ובאינטרס הציבורי".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאחר פרסום המסמך, נמסרה תגובה מלשכתו של רה"מ לפיד: "לאחר שנים של הזנחה הצוות רצה לעשות עבודה יסודית ולבקר במקומות שהוזנחו ונשכחו, לטפל בבעיות הקשות של החברה הישראלית. המסמך מצייר תמונה עגומה שיש מקומות רבים שלא היו חשובים מספיק שיגיע לשם ראש ממשלה וזה מצער מאוד. נמשיך לפעול למען אזרחי ישראל בכל מקום".

לפיד ונתניהו. ארכיון. צילום: אבי אוחיון, לע"מ

תגובה אחת

  1. כמה עוד צריך בכדי להבין נתניהו בתפקידו כראש הממשלה דאג רק לעצמו ועבד על הציבור עם ההצגות שעשה ערב ערב בטלויזיה.
    הנה ראש ממשלה שמבקש מעוזריו לעזור לו לאתר את כל אלה שענייניהם הוזנחו.

    נתניהו מת לחזור על מנת להמשיך ולחגוג על המסכנים ואילו לפיד עובד על מנת להוציא את המסכנים ממצבים.

Back to top button