מבזקיםמשפטי/פלילי

סוכן הדוגמניות שי אביטל החשוד בעבירות מין נעצר באמסטרדם ויוסגר לישראל

בפעילות משותפת של חטיבת המודיעין של משטרת ישראל ומשטרת הולנד נעצר אמש (חמישי) באמסטרדם סוכן הדוגמניות שי אביטל החשוד בעבירות מין לצורך הסגרתו לישראל.

סוכן הדוגמניות שי אביטל. צילום: פייסבוק

רח"ט מודיעין תת-ניצב דרור אסרף מאגף החקירות והמודיעין של משטרת ישראל ציין כי המבצע לאיתורו ומעצרו של שי אביטל נמשך כשלושה חודשים. "הפעילות הבשילה לאחר מאמץ מודיעיני ארוך שבמהלכו איתרנו את החשוד במספר מדינות באירופה. המעצר בוצע בשיתוף פעולה מלא של שלטונות הולנד באמצעות משטרת הולנד. לאחר שהצלחנו לקבל את אישור הפרקליטות להוצאת צו מעצר בינלאומי והתראה אדומה מהאינטרפול. המעצר היה שקט ונקי ללא התנגדות והוא הובא בסיום המעצר לתחנת משטרת אמסטרדם להמשך ההליכים להסגרתו למדינת ישראל.

עוד הבהיר תת-ניצב אסרף כי "כל עבריין נמלט, כל חשוד שאנחנו נמצא לנכון להוציא נגדו צו מעצר בינלאומי והודעה אדומה, ייעצר בכל מקום בעולם, ללא משוא פנים וללא סדרי עדיפויות כאלה או אחרות. אנחנו מנהלים מרדף אחרי כל העבריינים הנמלטים שנמצאים כרגע מחוץ לתחומי מדינת ישראל ועד שלא יובאו למצות את הדין עמם משטרת ישראל לא תנוח ולא תשקוט".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כזכור, לפני כשנה (יולי 2021) פורסם תחקיר בתוכנית הצינור בערוץ 13 ובו מספר דוגמניות ישראליות התלוננו על כך שהוטרדו מינית ואף נאנסו על ידי אביטל. עו"ד ששי גז שמייצג את אביטל, התארח בתוכנית ודחה את הטענות. אביטל שהה מאז מחוץ לתחומי מדינת ישראל והמשטרה המתינה לשובו לצורך חקירה בנושא אך מאחר ולא נראו סימנים כי הוא מתכוון לשוב ארצה, משטרת ישראל הוציאה כאמור צו מעצר נגדו שהסתיים אמש במעצרו באמסטרדם והוא יוסגר לישראל כבר בימים הקרובים.

צילום: דוברות משטרת ישראל

Back to top button