חדשות הארץמבזקים

"הפניית כוחות ביטחון להרס בתי יהודים במקום להתרכז בחיסול חוליית הרוצחים – חציית קו אדום"

יו"ר תנועת 'נחלה', דניאלה וייס, התייחסה היום (ראשון) למה שקוראים בתנועה "מדיניות האפליה של גנץ נגד יהודים" וטוענים כי היא גורמת ל"הרמת ראש של הערבים". זאת לאחר ניסיון הפיגוע אמש כאשר שמונה כדורים נורו לעבר אוטובוס אזרחי סמוך לעפרה.

מתנועת 'נחלה' נמסר כי "החל מהעלייה הגדולה בכא תמוז, נמשכת פעילות מתמדת בנקודות התיישבות רבות. תנועת נחלה מחזקת את החלוצים של גרעין מרחב קנה שעלו בשבוע שעבר והקימו מבנים במעלה יונתן (על שמו של יוני נתניהו), הממוקם סמוך לישוב רבבה."

עוד הוסיפו כי "כוחות הביטחון עדיין לא תפסו את החולייה אשר תקפה ביריות אוטובוס שנסע בכביש 60 צפונית לעופרה. אך בנס לא עלתה התקפה זו בחיי אדם. זה עתה התקבלה הודעה במזכירות הישוב מעלה יהונתן, כי כוחות הביטחון בדרכם לבצע הרס של מבנים במעלה יהונתן. הדעת אינה סובלת את העיוות הנורא. במקום לרכז כל מאמץ בלכידת חוליית הרוצחים, שולח גנץ את כוחות הביטחון לבצע הרס בישוב יהודי."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו"ר תנועת 'נחלה', דניאלה וייס: ״בני גנץ מבצע מדיניות שמאלנית הרסנית. ירד המסווה מעל פניו של בני גנץ. שר הביטחון מתרכז בהרס בתי יהודים במקום בלכידת מחבלים שמסכנים נוסעים בדרכי יהודה ושומרון בעצם שעות אלה. הפניית כוחות ביטחון באישון לילה להרס בתי יהודים במקום להתרכז בחיסול חוליית הרוצחים שמסכנת נוסעים בעצם שעות אלה, היא חציית קו אדום מצד שר הביטחון. רוב רובו של הציבור בארץ מתקומם אל מול המדיניות האפלייתית שמפעיל גנץ נגד יהודים. מדיניות זו גורמת להרמת ראש של הערבים ולסיכון חיי יהודים."

יו"ר מפלגת נעם, ח״כ אבי מעוז הגיב לאירוע הירי: "עד מתי נזדקק לניסים? מתי ממשלת ישראל תחליט שדם יהודי אינו הפקר ותפעל לחיסול הטרור הערבי?! מתי תבין ממשלת ישראל את מה שמבין ראש המודיעין הפלסטיני שנפגש עם חברי הרשימה המשותפת על מנת להתערב בבחירות? רק ממשלה יהודית-לאומית שתקום בעז"ה מיד לאחר הבחירות תחסל את הטרור הערבי".

צילום: תנועת נחלה

Back to top button