חדשות הארץמבזקים

תושב חדרה בן 30 נמצא עם פציעות חודרות ברכב בכביש הגישה לשפיים, מצבו קשה

תושב חדרה כבן 30 נמצא לפני זמן קצר (ראשון) פצוע בתוך רכב, בכביש הגישה לפארק שפיים, כתוצאה ככל הנראה מאירוע ירי.

חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזנקו למקום העניקו לו טיפול רפואי, כשהוא במצב קשה, עם פציעות חודרות בחזה, בהכרה מלאה. הוא פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא.

חובש בכיר במד"א אדם דעאס, ופרמדיק מד"א אוהד ביין סיפרו: "ראינו רכב שממנו חולץ גבר בשנות השלושים עם פציעות חודרות ולאחר שגם התנגש בעמוד, הוא היה בהכרה מלאה, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יוספי עשור, חובש בכיר באיחוד הצלה, מסר: "הייתי בחוף בסמוך עם בני המשפחה ומוקד איחוד הצלה איתר אותי ודיווח כי ישנו פצוע מאלימות בסמוך אליי. הענקתי לו סיוע ראשוני בזירה ולאחר מכן הוא פונה לבית חולים כשבשלב זה מצבו בינוני עד קשה".

חובש הצלה אלי ביטון מדווח: "כשהגעתי עם אמבולנס מד"א שברשותי למקום, הכווינו אותי לעבר רכב שפגע בעמוד לאחר שנהג הרכב נפגע במהלך נסיעה. יחד עם הפרמדיקים הענקנו טיפול רפואי ראשוני, לגבר כבן 30 עם חבלות חודרות בחזה, והוא פונה במצב קשה להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים מאיר בכפר סבא".

המשטרה פתחה בסריקות אחר מבצע העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה על יד חוקרי המז"פ במסגרת חקירה שנפתחה, לבחינת הרקע והנסיבות.

צילום: אסף דומן, תיעוד מבצעי מד"א
צילום: אסף דומן, תיעוד מבצעי מד"א
צילום: אסף דומן, תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button