צרכנות

מדריך קצר על בחירת טבעות אירוסין

קניית טבעת האירוסין הנכונה, יכולה להיות מאתגרת מספיק עבור החתן לעתיד הלחוץ, גם מבלי להתעמת עם מגוון הסגנונות העצום ממנו אתה יכול לבחור. אם אתם חושב שהפרמטר היחיד שנחשב הוא גודל היהלום, זה ממש לא נכון.

הכנו לך מדריך קצר שעשוי לעזור. אם אתה מתקשה לממן את הטבעת היקרה, אתה יכול לשקול לקחת הלוואה לכל מטרה בתנאים טובים, כל עוד אתם בטוח שתוכל להחזיר אותה בלי תקלות.

המתכת

יש ארבע מתכות אפשריות לטבעת: זהב לבן, זהב צהוב, זהב ורוד ופלטינה. זהב צהוב נותן מראה חם; ורוד מספק המון זוהר; זהב לבן ופלטינה נחשבים שניהם נצחיים ואלגנטיים. הצבעים של שני האחרונים די דומים, ובסופו של דבר זה עניין של טעם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הסגנון

סגנון הטבעת מסווג בדרך כלל לפי ארבעה עיצובים שונים:

  • טבעות אירוסין קלאסיות – נקיות ופשוטות מאוד, בהן היהלום תופס את מרכז הבמה.
  • טבעות אירוסין עכשוויות – אשר משלבות קווים גיאומטריים וצורות טהורות.
  • טבעות אירוסין וינטג' – כוללות יהלום מרכזי מוקף ביהלומים דקורטיביים קטנים יותר.
  • טבעות אירוסין טריפל – כוללות יהלום מרכזי, שמאוזן על ידי יהלומים תואמים הזמינים במגוון צורות וסגנונות.

היהלום

היהלום הוא גולת הכותרת. למרות שהמתכת מקיפה אותה, האבן בסופו של דבר היא זו שמושכת את העיניים אליה.

הקראט (משקל האבן), החיתוך, הניקיון והצבע (של היהלום עצמו) – כולם גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון. מלבדם, עליכם להתחשב גם בצורת היהלום.

צורות נפוצות של יהלומים:

  • עגול מבריק – זוהי הבחירה הקלאסית והפופולרית; יותר ממחצית מכלל היהלומים הנמכרים כיום הם בצורה זו. היא מספקת יותר נצנוץ מכל צורה אחרת, כך שבחירה בה היא אף פעם לא טעות.
  • אגס – לשחקנית האגדית אליזבת טיילור הייתה טבעת אירוסין בצורת אגס, כלומר לצורה זו יש מעמד אייקוני. הצורה ידועה לפעמים גם בתור "דמעה". זוהי צורה נשית במיוחד, בעלת מראה עדין.
  • אליפסה – אם אתה לא מצליח לבחור בין צורת עיגול לצורת אגס, הסגלגלה היא אופציה. הצורה יכולה לגרום ליהלום להיראות גדול יותר מאשר אבן עגולה באותו משקל, והיא גורמת לאצבעות קצרות להיראות ארוכות יותר.
  • נסיכה – חיתוך זה הוא הגרסה המרובעת של החיתוך העגול המבריק. עם ארבע צדדים משופעים, הוא יוצר פיזור אור יותר מכל יהלום אחר בצורת ריבוע. זו הגזרה האידיאלית לאצבעות ארוכות.
  • כרית – זוהי צורה מרובעת עם פינות מעוגלות, כך שהיא נראית קצת כמו כרית. לחיתוך כריות יש פנים גדולות, מה שאומר שהוא יכול לפזר יותר אור דרך האבן ולכן להשיג ניצוץ טוב יותר.

לסיכום

כעת אתה יודע יותר על טבעות אירוסין, ואתה יכול להחליט מה הכיוון שלך. תזכור, כאשר אתה מתכנן תקציב, לבדוק הצעות שונות של הלוואות לכל מטרה כדי לבחור את המשתלמת ביותר.

"אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל."

Back to top button