מבזקיםפוליטי / מדיני

הבית היהודי במכתב התראה לשקד והנדל: "החזירו את האות ב' כפי שנחתם"

מפלגת המפד"ל-הבית היהודי פנתה היום (שני) למפלגת "הרוח הציונית" בדרישה כי יעמדו בהתחייבות ויחזירו את השימוש באות ב' כפי שסוכם בערב הבחירות לכנסת ה-24.

על פי פניית בא כוחה של מפלגת המפד"ל-הבית היהודי, עורך הדין חגי אדורם, נכתב כי: "ביום 22.1.22 נחתם הסכם בין מפלגת הבית היהודי לבין מפלגת ימינה בו נקבע כי: 'מפלגת ימינה תהא רשאית להשתמש באות 'ב' לקראת הבחירות לכנסת ה24 בלבד. לשם ההבהרה: האות תהא מופקדת אך ורק לשימוש בכנסת קרובה ותחזור לבעלות הבית היהודי לאחר מכן'".

עו"ד אדורם הדגיש כי: "הגם שמלכתחילה ההרשאה לשימוש באות 'ב' נמסרה למפלגת ימינה באופן מוגבל ותחום בזמן – לקראת הבחירות לכנסת ה-24 בלבד, הרי שלמען הסר ספק הרשאה מוגבלת זו הינה בטלה ומבוטלת וחל לפיכך איסור מוחלט על מפלגת 'ימינה' או בשמה החדש – 'הרוח הציונית' לעשות בה שימוש פרסומי, תעמולתי, או אחר כלשהו במהלך הבחירות ובכלל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הוא המשיך: "אין בליבה של מפלגת הבית היהודי ספק כי ההסכם שנחתם בשם מפלגת ימינה על ידי מר נפתלי בנט, ראש הממשלה היוצא, מכובד – ויכובד".

בא כוח מפלגת הבית היהודי ציין כי: "מפלגת ימינה או 'הרוח הציונית', נדרשת בזאת לאשר בחוזר עד מחר בשעה 11:00 כי לא תעשה שימוש כלשהו באות 'ב' השייכת בסימול המפלגות למפלגת הבית היהודי וכי ידוע לה והיא מאשרת כי הבית היהודי תשוב להשתמש באות 'ב'".

עו"ד אדורם הוסיף: "מרשתנו מקווה כי מפלגת 'ימינה' או 'הרוח הציונית' תחסוך ממנה את הצורך לעתור לוועדת הבחירות המרכזית ו/או לבית המשפט המוסמך כדי לאכוף את התחייבותה המפורשת של מפלגת ימינה".

ללא קרדיט

Back to top button