חדשות הארץמבזקים

לא מוותרים: יכ"ל וצה"ל בחיפושים נרחבים אחר הנעדר מוישי קלינרמן

יחידת הכלבנים לישראל, משטרת ישראל, יחד עם אנשי המילואים של יחידת אית״ן במערך הנפגעים בצה"ל, ערכו אתמול (שני) חיפושים נרחבים בגזרת מירון אחר הנער אברהם משה קלינרמן, כבן 16, שנעלמו עקבותיו בתאריך 25.3.2022 מאזור ציון הרשב"י במירון. החיפושים אתמול התמקדו בעומק השטח, תוך דגש על אזורים סבוכים וקוצניים.

מתנדבים וכלבנים מיכ"ל פעלו היום כתף אל כתף עם כוחות צבא, אנשי מילואים מיחידת אית״ן המתמחים באיתור נעדרים. יכ"ל הובילה את החיפושים עד היום, והפעילה אפליקציה ייחודית שפותחה על ידי היחידה, אשר מתעדת את האזורים שנסרקו. כוחות הצבא אמורים לעבות את מעגל המחפשים במהלך השבוע הזה.

מפקד יכ"ל מייק בן יעקב: "אנו מברכים את צה"ל על הנכונות לסייע בחיפושים. כולנו תקווה שהתגבור המשמעותי יניב תוצאות. שיתוף הפעולה בין יכ"ל לצה"ל מתגבר את היכולות של כולם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נזכיר כי המשטרה מבצעת פעולות רבות הכוללות סריקת שטחים נרחבים מאוד במקומות בהם עולה אינדיקציה להימצאותו של הנעדר ומפעילה לשם כך כוחות רבים של שוטרים, יחידות חילוץ ומתנדבים ויחידות מיוחדות נוספות, מיום קבלת הדיווח ועד לרגע זה.

אמש נפגש מפקד המחוז ניצב עוזי לוי עם הוריו של מוישי בלשכתו במחוז ש"י, הממ"ז סקר בפני ההורים את מאמצי החיפוש שנעשו עד כה. בדבריו למשפחה ציין מפקד המחוז כי, "אנחנו לא נרפה עד שלא נבין מה עלה בגורלו של משה והיכן הוא נמצא. מחוז ש"י בראשותי מבצע יחד עם כל הגורמים את כל הפעולות הנדרשות. אנו נמשיך במאמץ לאיתורו ככל שנידרש."

צילום: דוברות יכ"ל
צילום: דוברות יכ"ל

Back to top button