חדשות הארץמבזקים

משפחת הנעדר נפגשה עם ממ"ז ש"י: "מוישי הפך להיות הילד של כולם"

משפחתו של הנעדר כבן ה-16, משה קליינרמן, נפגשו היום (שלישי) ניצב עוזי לוי, ממ"ז ש"י, וקיבלו עדכון בנוגע להתפתחות החקירה והמשך המאמצים בחיפושי המשטרה וכוחות נוספים אחריו.

משפחת קליינרמן מבקשת למסור: "היום 150 יום – להיעלמותו של בנינו היקר, מוישי קליינרמן, קבלנו אישור כי אכן השבוע החל מבצע חיפושים משותף למשטרת ישראל, יחידת אית"ן לאיתור נעדרים של צה"ל, יכ"ל וגורמים מקצועיים נוספים . ייחלנו לשילוב הכוחות הזה שבועות רבים ואנו מאושרים שאכן יצא לפועל. נפגשנו עם ממ"ז ש"י ניצב עוזי לוי , ראש הימ"ר ואנשיו . הממ"ז עדכן אותנו במשך למעלה משעה וחצי על הפעולות שהתבצעו עד כה כמו גם על כיווני החקירה השונים העומדים על הפרק . התרגשנו לשמוע את הבטחתו האישית של הממ"ז כי הוא מתחייב שפעולות החקירה והמאמצים לא יפסיקו עד שימצאו את מוישי. "

"כידוע וכמפורסם על פרטי החקירה עצמם מוטל צו איסור פרסום שהוארך היום פעם נוספת ואנו כמובן מכבדים אותו. אנו מבקשים להודות לכל הכוחות והגורמים המטפלים בנושא ומצפים שהפעולות המתבצעות אכן יישאו פרי ושמוישי שלנו יחזור הביתה. אנו ממשיכים להתרגש מכל החיזוקים, התפילות והאהבה שהעם היהודי בארץ ובעולם מרעיף עלינו. מוישי הפך להיות הילד של כולם ואנו עוסקים כרגע גם בהכנות לחגיגת בר המצווה של בנינו הצעיר יותר שלמה, בתקווה שנוכל לחגוג את שמחתו ביחד עם אחיו הגדול ובכך תהיה השמחה שלימה. מחכים ומצפים לבשורות טובות. גיטי ושמואל קליינרמן." הוסיפו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
גיטי ושמואל קליינרמן עם ניצב עוזי לוי ממ"ז שי. צילום: אלי חן

Back to top button