חדשות הארץמבזקים

זעם על עיריית ת"א שהחליטה לתלות מפות בבתי ספר לפי הקו הירוק: "מובילים לכאוס"

בעקבות הפרסום בעיתון 'הארץ' על כך שעיריית תל אביב מחלקת מפות בהם מסומן הקו הירוק בבתי הספר, בניגוד לעמדת המדינה ומשרד החינוך, אומר ראש מועצת בית אל שי אלון, כי כל נושא ההתנהלות האסטרטגית ביהודה ושומרון מתנהל באדישות וללא דיון מעמיק וכי יש לעורר את השטח לפני שיהיה מאוחר מדי.

"התנהלות עיריית תל אביב, בה כנראה לא יושבים רבים המחבבים את ההתיישבות ביו"ש, היא חלק מסימפטום רחב שבו חוסר היציבות הפוליטית וחוסר האופק המדיני מול הפלסטינים מובילים להתנהלות עצמאית של גורמים שונים, המנהלים את הסכסוך כפי ראות עיניים ומובילים לכאוס השורר בכל הנוגע ליו"ש. בראשם שר הביטחון בני גנץ המוביל מדיניות עצמאית בשטח כפי ראות עיניו וללא חשיבה מעמיקה וקבלת מנדט ציבורי. במצב כזה בו 'איש הישר בעיניו יעשה' לא פלא שגם עיריית תל אביב מחליטה היכן יעברו גבולות מדינת ישראל". אמר אלון.

ראש מועצת גוש עציון, שלמה נאמן, הגיב אף הוא לפרסומים: "ראש עריית תל אביב, רון חולדאי, מתייחס לקו שאינו רלוונטי לא במציאות בשטח ולא בתודעה הציבורית הישראלית. נזכיר שחולדאי שניסה בבחירות הקודמות לפנות לזירה הארצית נכשל ופרש כי אינו קיבל את אמון הציבור הרחב בבחירות לכנסת, עכשיו, הוא מנסה ממקום שבתו בתל אביב לקבוע את התודעה בנוגע לנחלת אבותינו. בדבר אחד צודק חולדאי, בכך שהוא מעלה את הצורך בהחלת ריבונות על יהודה ושומרון בתוכם חיים עשרות אלפי יהודים כאזרחים סוג ב', כאשר כל זב חוטם יכול להחליט להוציא אותם מהמפה בכל עת".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש המועצה המקומית אפרת עודד רביבי בתגובה: "למרות שראש העיר תל אביב לא כ"כ אוהב אותנו מסתבר, או רואה בנו לא תושבים לגיטימיים בישראל. אנחנו נבוא, (ללא דרכון) נכיר את העיר העברית הראשונה.. נלמד היכן התחיל הכל.. סליחה טעות זה התחיל קצת לפני…במקומות כמו אפרת למשל עם רחל אימנו. בכל נגיע לת"א לבקר אבל נזכור איפה הכל באמת התחיל. תודה לחולדאי שהזכיר".

ארכיון. צילום: דוברות עיריית תל אביב

Back to top button