מבזקיםמשפטי/פלילי

אירוע ירי בהרצליה: שניים נפצעו, שני חשודים במעשה נעצרו

במוקד משטרת ישראל התקבל לפני זמן קצר (רביעי) דיווח אודות ירי ברחוב וינגייט בהרצליה. עוד דווח כי באירוע נפצעו שני גברים בשנות ה-20 לחייהם, חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו להם במקום טיפול רפואי, כשהם בהכרה עם פציעות חודרות. זאת כאשר מצבו של אחד מהם קשה ושל השני בינוני.

רפאל נהרי חובש בכיר במד"א – הצלה פתח תקווה סיפר; כשהגעתי למקום הבחנתי בנפגעים כשהם בהכרה וסובלים מפציעות מדממות . הענקנתי להם טיפול וסיוע ראשוני יחד עם פראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום , והעלנו אותם במהירות לניידות האמבולנסים להמשך פינויים לבית החולים בילינסון ואיכילוב.

פראמדיק רכוב על אופנוע מד"א עידן שינה סיפר: "2 הפצועים שסבלו מפצעי ירי בגופם סיפרו לנו שהם נפצעו ברחוב והגיעו לאתר בניה סמוך. מצבו של אחד מהפצועים, גבר כבן 30 היה קשה, הוא הורדם והונשם בשטח ופונה לבי"ח איכילוב בניידת טיפול נמרץ של מד"א כשמצבו יציב. הפצוע השני, גבר כבן 27 היה בהכרה מלאה ולאחר טיפול ראשוני הוא פונה לבי"ח בלינסון כשמצבו בינוני ויציב."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רוני סלע – ראש סניף מישור החוף באיחוד הצלה מסר: "מדובר בשני צעירים שנפצעו כתוצאה מירי. בסיוע חובשים נוספים וצוות אמבולנס של איחוד הצלה הענקנו להם בזירה סיוע ראשוני".

ניב בוחבוט – נהג אמבולנס של איחוד הצלה מסר: "לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו להם שניהם פונו להמשך קבלת טיפול רפואי בבתי החולים איכילוב ובלינסון".

בעקבות דיווח של אזרח המשטרה הצליחה לאתר 2 חשודים בצומת כפר שמריהו ובחיפוש ברכבם נמצא אקדח. הרקע לאירוע פלילי ונסיבותיו נבדקות בשעה זו ע"י שוטרים בזירת האירוע.

צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה
צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button