חדשות הארץמבזקים

"בושה לעם היהודי": משאית זבל של הווקף הירדני שופכת זבל בהר הבית מול מקום המקדש

אנשי השטח של תנועת "בידינו- למען הר הבית" חושפים היום (רביעי) כי חילול הר הבית ממשיך ביתר שאת גם בימים אלה, שבועיים לאחר תשעה באב וציון חורבן בתי המקדש.
לאחר שאנשי בידינו חשפו כי עתיקות ואבני הר הבית נזרקים ומתבזים לעיני כל, כעת הם חושפים תופעה חדשה ומסוכנת ולפיה משאיות זבל שופכת את הפסולת אותה הן מובילות ברחבי הר הבית במקום אשר על פי המסורת היהודית נחשב לקדוש ביותר בתוך הר הבית, שטח העזרה אל מול מקום המקדש.

בתיעודים מהבוקר, נראית משאית זבל של הוואקף שופכת זבל אל מול מקום המקדש וזאת ללא כל אכיפה ושמירה על המקומות הקדושים מצד מדינת ישראל.

אנשי ארגון "בידנו" פנו עם המקרה למנכ"ל רשות העתיקות אלי אסקוזידו. אסקוזידו פנה למשטרה בדרישה כי תפעל להגן על העתיקות שבמקום, דבר שעד כה לא התבצע כלל וכלל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ארכיון. צילום: חיים זך, לע"מ

תום ניסני, מנכ"ל ארגון "בידינו- למען הר הבית" מסר כי: "אחרי משחקי הכדורגל ברחבי הר הבית וביזוי עתיקות מהר הבית כעת מגיע שלב נוסף בהפיכת הר הבית למגרש המשחקים של הערבים. ואחרי שהבנו שלהר הבית אין באמת כל ערך בעיניהם, הגיע הזמן שמדינת ישראל תתחיל לאכוף את ריבונותה במקום הקדוש בעולם ותחליט אם היא רוצה להיות בעלת הבית בהר. המדובר בעוד מחזה כואב והזוי של שפיכת פסולת באתר הכי קדוש בעולם. בושה וחרפה לעם היהודי".

צילום: ארגון "בידינו- למען הר הבית"

Back to top button