מבזקיםפוליטי / מדיני

מתקפה על מיכאלי עקב הצהרתה על הפעלת הרכבת הקלה בשבת: "ברוטאלי, לא חוקי, מושחת ואנטי יהודי"

בעקבות הצהרת שרת התחבורה, מירב מיכאלי, על הפעלת הרכבת הקלה בשבת, פנה חה"כ ד"ר שלמה קרעי מהליכוד, ליועצת המשפטית לממשלה, בדרישה לעצור כל בדיקה ופעולה כזו בתקופת בחירות ללא כל מנדט ציבורי: "אני קורא לך לעצור לאלתר את הצעד הברוטאלי, הלא חוקי, המושחת והאנטי יהודי, של השרה מירב מיכאלי. אין לגברת הזו שום מנדט ציבורי לרמוס את יסודות המדינה היהודית ואת קדושת השבת. הגיע הזמן, שגבירתי, עם כל הכבוד, תתעורר מתרדמת "ממשלת החלומות", ותתפקד כמי שאמורה לשמור על טוהר הבחירות, על ההגינות ועל שלטון החוק במדינתו של העם היהודי."

צילום: נעם מושקוביץ, דוברות הכנסת

שר התחבורה לשעבר ויו״ר הציונות הדתית, ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ הגיב לנושא: "שרת תחבורה כושלת, החליטה לרמוס את השבת במדינת ישראל ולפגוע בזהות היהודית של המדינה כחלק מקמפיין הבחירות שלה. הבחירות הקרובות הן על האם מדינת ישראל תישאר מדינה יהודית ודמוקרטית או חלילה תהפוך למדינת כל אזרחיה שמובלת ע״י השמאל הפרוגרסיבי יחד עם תומכי הטרור. לא ניתן להם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
בצלאל סמוטריץ'
צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב

מפלגת נעם בתגובה לדברי שרת התחבורה כי תפעל להפעלת הרכבת הקלה בשבת: "כל יום נוסף שממשלת השמאל הזו ממשיכה להתקיים ערכי היהדות במדינה נרמסים ואט אט נעלמים. לאחר ששרת התחבורה פגעה בשכבות החלשות ובפריפריה עם "הרפורמה התחבורתית החדשה" היא ממשיכה למחוק את השבת במרחב הציבורי ולפגוע בסטטוס קוו בניסיון לקושש עוד כמה קולות ממרכז ת"א. רק ממשלת ימין עם מפלגת נעם תשמור על השבת והזהות היהודית במדינת ישראל."

Back to top button