מבזקיםמשפטי/פלילי

"באמצעות אגרופים וסטירה לפנים": שלושה קטינים מואשמים שתקפו חרדים בירושלים

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי כתבי אישום נגד שלושה קטינים כבני 16-14, תושבי ירושלים, שתקפו ממניע גזעני ארבעה מתלוננים, בעלי חזות חרדית, בעיר העתיקה בירושלים לפני כשבוע.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד נהורא לוי, הנאשמים שהו בעיר העתיקה כאשר הבחינו בשניים מהמתלוננים, בעלי חזות חרדית, מתקרבים לעברם. אז החלו להתגרות בהם וקראו לעברם "בואו, בואו נראה אתכם". אז הנאשמים החלו לתקוף את המתלוננים באמצעות אגרופים ובעיטות. אחד הנאשמים הרים פלטת עץ והחל לרדוף אחר המתלוננים כשהפלטה בידו וזאת בזמן שהמתלוננים בורחים מהמקום.

בעת עיכובו של אחד הנאשמים הוא ברח בעזרת אביו על מנת לחמוק מהשוטרים במקום אשר ביקשו לעכבו לחקירה. כתוצאה ממעשיהם נגרמו למתלוננים שריטות ומכות יבשות. בהמשך היום, תקף אחד הנאשמים, , שני מתלוננים אחרים, בעלי חזות חרדית, בעיר העתיקה. למרות שאדם אחר ניסה להפריד בין הנאשם למתלוננים המשיך הנאשם לתקוף את המתלוננים באמצעות אגרופים ובעיטות וכמו כן ירק לעברם. כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרמו לאחד המתלוננים כאבים בכתף.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כתבי האישום מייחסים לנאשמים (כל אחד על פי חלקו) ביצוע עבירות של תקיפה הגורמת חבלה של ממש בנסיבות מחמירות מתוך מניע של גזענות או עוינות כלפי ציבור, תקיפה סתם ממניע גזעני והפרעה לשוטר.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של אחד הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו ועל הארכת תנאי המעצר של הנאשמים ששוחררו למעצר בית בטרם הגשת כתב אישום.

אילוסטרציה. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button