מבזקיםפוליטי / מדיני

בן גביר קיים כנס בחירות בשומרון והתווכח עם אחד המשתתפים: "למה מי אתה?"

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, ערך אתמול (חמישי) בערב כנס בחירות ביישוב אלקנה בשומרון, בו השתתפו למעלה 250 איש משתתפים בשעות הערב ונאמו גם מועמדי המפלגה הרב עמיחי אליהו ויצחק וסרלאוף.

במהלך הכנס הציע אחד המשתתפים לבן גביר שרק הוא ייכנס ברשימה של הציונות הדתית, בלי יתר חברי רשימת עוצמה יהודית, ובן גביר השיב: "אני יותר ממודה לך על השאלה, אתה גילמת את המחלוקת בני לבין בצלאל בשאלה שלך. אתה הפטרון, אתה היהיר, אתה בעל הבית, "אני אתן לך מנדט בכנסת כי יותר מזה אנחנו לא רוצים לראות". סליחה אני שואל, אבל מי אתה?"

בן גביר המשיך: "תפסיקו עם היוהרה הזו. השחצנות הזו פגעה בציבור שלנו במשך שנים, והגיע הזמן להפסיק עם היוהרה. אם רוצים שותפות, תיהיה שותפות, אבל בלי שחצנות אחד על השני".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בהמשך הכנס התייחס בן גביר לשכר הלימוד הגבוה בישיבות והאולפנות: "להיות היום משפחה ששולחת את הילדים לישיבות או אולפנות זה קשה כלכלית, מספיק שני ילדים בישיבה תיכונית ואתה לא גומר את החודש. יש פתרונות לדבר הזה, ואנחנו יכולים לפתור את זה".

בהמשך הכנס, סיפר מועמד עוצמה יהודית הרב עמיחי אליהו למשתתפים מדוע הוא הצטרף לעוצמה יהודית: "ברוך ה' לא היה משעמם מחוץ לפוליטיקה, אבל אני רוצה חיבור עם עם ישראל. מי אמר שהרב מרדכי אליהו הבא לא יצא מבתי ספר חילוניים? אני מגיע לפוליטיקה בשביל לפעול שלא ינתקו את הילדים שלנו מהשורשים שלנו".

צילום: דוברות חה"כ איתמר בן גביר

גם מנכ"ל עוצמה יהודית והמועמד מטעמה יצחק וסרלאוף דיבר בכנס ואמר: "אני גר בשכונת שפירא בת"א, 10 דקות מרוטשילד, אבל אישתי לא יכולה להסתובב בחוץ בגלל שאין ביטחון ברחובות, ואת זה אנחנו צריכים לשנות. צריך עוצמה יהודית גדולה".

צילום: דוברות חה"כ איתמר בן גביר

Back to top button